Pov Kaj
Joelle zit op me schoot en kijkt me vragend aan ' Wat wou je aan me vragen dan? " Nou ehm, Joelle ik ken je nu een paar maanden ofzo en in die tijd hebben we een hele goede band gekregen we gaan veel met elkaar om en we kunne alles bij elkaar kwijt alleen voor mij ben je veel meer dan alleen een vriendin. Ik heb gevoelens voor je Joelle en ook niet zo'n klein beetje ' Wil je mijn meisje zijn? " Ik vind het zo lief dat je dit allemaal zegt en dat heb ik ook bij jou, en ja ik wil graag je meisje zijn " antwoord ik. Ik voe' me meteen gelukkig mer haar. Ik pak der arm zachtjes vast en trek haar op me schoot, ik streel zachtjes met mijn vingers over haar wang en ze glimlacht lief naar me. ' ik ben nu al blij met je kleintje " ik ook met jou hoor grote Leroy " zegt ze. ' oke kom ik heb zin in de sauna " oke baas " antwoord ze en ik pak der hand vast en we lopen naar de sauna .
Samen zitten we hier tegen over elkaar , het enigste wat ik op dit moment nu kan is naar haar staren gewoon van geluk en blijdschap dat wij nu samen zijn ' wat staar je ? " nee, gewoon je bent prachtig " zeg ik trots. ' Jij ook hoor meneertje sixpack " zegt ze lachend. Samen liggen we weer is een deuk, het voelt gewoon nog al beste vrienden maar toch iets specialer.
Samen liggen we op het grote 2persoonsbed in de Suite ' ga je mee stappen vanavond babe ? " Ja leuk , waar?! " ehm, ergenss " antwoord ik en zonder reden hebben we weer is de slappelach.
Pov Joelle
Het is nu 21;00 en wd hadden afgesproken om 21;30 weg te gaan, ik trek me tas open en kijk of ik toevallig een jurkje of een leuk setje heb meegenomen , ik kom een leuk ( random ) setje tegen en trek het aan , ik borstel me haar en laat me krullende haar over me schouders vallen . Ik spuit nog een beetje parfum op en ben klaar, ik loop naar de kamer waar Kaj is en ga achter hem staan en sla me armen om hem heen ' Hey " hey love " antwoord hij . Ik laat hem los en hij draait zich om en kijkt me aan ' Je ziet er weer is geweldig uit " en plant een kusje op me wang.
Het is nu 22;00 en we zitten aan een bar in een club, We bestellen een drankje , drinken het snel op en lopen een beetje naar het midden dat we wat minder opvallen en dansen samen.
1 uur later
De drank zit er goed in en dansen gaat nu ook beter zonder dat we ons schamen , ik laat Kaj even los om naar de wc te gaan , als ik klaar ben was ik me handen en droog ik ze af, rustig loop ik naar de plek waar Kaj zn ik voor het laatst waren, en inderdaad hik staat daar.. maar niet alleen, iemand die ik vandaag liever niet tegen was gekomen.
~~~~~~~~~~
Hii,
Een week geleden dat ik heb geupdate
....En wie zou daar zijn?!
Vote & Comment
Enjoy loves