0.4

64 5 0
                                    

Merhabaaaa iyi okumalarr.
Bölüme yıldız yağdırmayı ve yorumlarınız ile güzelleştirmeyi unutmayın lütfen⭐

(3 Ay sonra)

Gelen sarı üçlü ile eli açma zamanım geldi. Hızla eli açtım ve okeyi vurdum.
zaferle gülümsedim.

"Taş çalıyorsun sen!"  Cengizin yakarışı üzerine dahada fazla gülümsedim.

Hiçbir eli alamaması ayrı bir mesele iken alanlarada sataşması ve hile diyip ortalığı yıkması ayrı bir mesele.

"Ulan hep böyle yapıyorsun sen. Şans olum şans bu iş tabi birde zeka."  Batu'nun sözleri üzerine Cengiz iyice köpürdü. Onun bu halleri çok tatlı ve komik oluyor.

" Zekayla ne alakası var? " Mirayın merakla sorması üzerine bartu bilmişcesine Cengize baktı.

"Oynadığımız Beş elde 3 kere okey taşını attı" Batunun sözlerinden sonra hepimiz birden Cengize bakıp kahkaha attık

Cengiz eline aldığı taşı birden batuya atacağım derken miraya attı.

Mirayın yüz ifadesini görünce masadan tekrardan kahkahalar yükseldi. Tebessüm ettim, iyiki varlardı...

Miray o sırada çığlık atıp Cengizin üzerine saldırdı. Herşey birden oluyor onların hızına yetişmekte zorlanıyorum her seferinde.

"Bıktım senden ya bıktım!" Miray hem söyleniyor hemde cengize vurmaya başladı.

Kız berfin bunlardan oluur haaa

İç sesime hızla kafa salladım heycanla. Hadiii inşallaah.

Kafamı onlardan çekip batuya baktığım anda bana değişik değişik baktığını gördüm.

"Noldu?" tebessümle sorduğum soruyla dehşetle bakmaya başladı bu sefer.

Sabır Allahım yine noldu acaba..

"Sen kafayı tırlatmışsın kızım. Kendi kendine konuşuyorsun kafa sallıyorsun korkuyorum senden vall-" birden gelen kükreyişle yerimde titredim.

"Ne oluyor burda lan!"  dedemin bağırışı beni nerdeyse tekerlekli sandalyeden düşürecekti.

"Süleyman dede bana taş fırlattı Cengiz" Mirayın yakınması üzerine hepimiz ona baktık. Saçları kabarmış sinirle kaşları çatılmış yanakları ve boynu kıpkırmızı olmuş. Onu görünce kıkırdadım.

Birden bütün gözler bana döndü bu sefer. Yavaşça tekerlekli sandalyeme sindim dahada fazla.

Dedem öne çıkmış göbeğini hafif tutarak kahkaha attı.

Noel baba gibi işte Berfin ne uzun uzun edebiyat yapıyon?

İç sesime gözlerimi devirdim tekrardan.

"İlahi çocuklar hadi kalkın benim hatun  sarma sarmış varya" dedemin Sultanımın sarmalarını ballandıra ballandıra övmesini sultanım her yemek yaptığında dinliyoruz diye hızla elinle tekerlekli sandelyeyi sürmeye başladım.

Ne kadar erken gider yemeye başlarsam kârdır hesabı..

"Salak!!" Mirayın tekrardan bağırışı ve arkadan birinin hızla tekerlekli sandelyemi iterek koşması birden oldu.

Cengiz yine yaptı yapacağını. Güldüm baş belalarıydı.

Miray ve Batu benim Cengiz gibi üniversiteden arkadaşlarımdı hatta arkadaştan öteydiler bende..

Şu zamanlarda yanımda olan dostların onlar benim.

(YAZARDAN...)

Eflâh karşısındaki mezar taşuna baktı iyice.

Yürek Yangını'mHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin