Selamünaleyküm
Bölüm şarkısı
Cem adrian - Bana unutmayı anlat
Yıldız yağdırmayı ve yorum yapmayı unutmayın canlar
(Flashback~Egemen Karabayırlıdan.)
Hayat hepimize altın tepsilerle yaşam sunmuyor. Kimimiz elinde olan fırsatları varını yoğunu ortaya koyarak elde etti. Kimimize başkasının varını yoğunu koyduğu fırsat denizde kum tanesi gibi değersiz.
Babamı kaybettim ben daha beş yaşında. Askerdi benim babam.
Dönüşte sana hediyem var diye gittiği görevden. Albayrağa sarılışı ile geldi benim babam.
Babamı kaybedişimin ikinci yılında annem kanser yüzünden beni bu lanet dünyada yalnız bıraktı.
Beni öyle zamanda buldu ki Berfin'im. Beni tekrar hayata bağlayan güzel kızım.
Yarem..
Şimdi tek ailem oldu kollarımın aradındaki gül güzelim.
Hafif sarıya kaçan papatya kokulu saçlarına bir öpücük bıraktım. Öyle odaklanmıştı ki okuduğu kitaba, hareket bile etmeyişine tebbessüm ettim.
Benim güzel kızım. Ömrümü adadığım Berfin'im..
Bu dünyada hepimizin ruheşi olduğuna inanıyorum.
Çift beden, tek ruh oluşumuza inanıyorum.
"Bırak ya salak kız ağlıyor birde" Berfinin söylenmesi ve birden kitabı ısırmasıyla kahkaha attım.
Elinin tersiyle ağzıma vurdu birden.
"Gülme be adam! Hepiniz aynısınız resmen. Doğruyu söyle sende başkasına yan gözle bakıyor musun? Haaa bende ki de soru sanki baksan söyliceksin. Gül gibi kızız ama yaranamıyoruz size sevsek sevilmiyoruz hemen baş-" hızlı hızlı konuşup birden kucağımdan toplanıp ayağa kalktı.
Bir ayağını yere vuruyor, bir eli ile kitabı tıtarken diğer eli belinde, kaşları çatılmış...
Bir insan kaç kez aşık olabilir.
Ben her gördüğüm de dahada aşık oluyorum gül güzelime.
"Cevap versene Egemen! Sen de mi yoksa-"
Onu tuttuğum gibi tekrar kucağıma çektim. Dudaklarına bütün hislerimle bir öpücük bıraktım. Minik ellerini aldım gözümün üzerine tuttum.
"Bu gözler bir seni görüyor" elini kulağıma getirdim. "Bu kulaklar bir seni duyuyor." elini bu sefer dudaklarıma getirdim. "Bu dudaklardan bir senin ismin çıkacak. Bir seni zikredip öpecek Gül güzelim."
Elini alıp sanki göğüs kafesimi delip geçecek gibi atan kalbimin üzerine koydum.
"Bu kalp senden başkasını almaz içeriye. Bir sana böyle deli olur çırpınırken nasıl böyle söylersin Berfin'im" Gözleri doldu.
"E-egemen"
"Gül güzelim" ismi ağzımdan dua niyetine çıktı. Allahım benim canımı tamda şuan al yarabbim.
"Ölene denk seni seveceğim." Bu sefer o ellerimi alıp kalbine koydu. "Eğer bu kalp senin için atmayı bırakırsa. Bil ki ölmüşümdür sevdiğim."
"Bin ömrüm olsa bininde de seni severim be kadın"
Öyle güzel baktı, öyle güzel güldü ki. Ben o an anladım ölümüm gül güzelimin kucağında olacak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yürek Yangını'm
Fiksi UmumDerin bir nefes aldı. Göz altları çökmüş onu en son gördüğüm halinden eser kalmamıştı. Gözleri dolu dolu dokunsam ağlayacak gibi bakıyordu. Yavaşça aldığı nefesi bıraktı titrek bir şekilde. "ölüye hesap sorulur mu? Uğruna günlerce ağladığın uykusu...