Chapter 9

416 53 3
                                    

Somewhere in the world:

බොස් අපි පුංචි බේබි ලොකු බේබි ඉන්න තැන හොයාගත්තා.

මගේ දරුවෝ දෙන්නා කොහෙද ඉන්නේ ජක්සූ..... මට මගේ දරුවෝ දෙන්නව පෙන්නන්න. එයාලා දැන් ලොකු වෙලා ඇති.

ඒත් බොස් පොඩි ප්‍රශ්නයක් තියනවා.
ලොකු බේබි කැමති නෑ බොස්ව හම්බවෙන්න. බේබි කිව්වා එයාලගේ පස්සෙන් එන එක නවත්තන්න කියලා. ඒ වගේම අපේ සල්ලි භාරගත්තෙත් නෑ.

හ්ම්ම්ම්ම්.....ලොකූත් මගේ යූනා වගේමයි. ඔම්මා වගේ ආඩම්බරයි. ඒත් ජක්සු අපි දුරින් ඉදන් එයාලා දිහා බලන් ඉමු. නේතන්ට කියන්න මට ලොකූගෙයි පොඩ්ඩාගෙයි ෆොටෝ එකක් අරන් එන්න කියලා.

නෑ බොස් ලොකු බේබිගේ හැඩරුව බොස් වගේමයි. කිසිම වෙනසක් නෑ ඒ ඇස් බොස්ගේ වගේමයි.
මං නේතන්ට කියන්නම් බොස් ඒ ගැන. දැන් අපිට සෝයොංග් කම්පනි එකත් එක්ක ඩීල් එකක් කතා කරන්න යන්න තියනවා බොස්.

ඕහ් මට ඒක අමතක වුනා. එහෙනම් වෙහිකල් එක රෙඩි කරන්න මම එන්නම්.

At Jin's apartment.

හියුන් මම හෙට ඉදන් පාර්ට් ටයිම් ජොබ් එකට යනවා, හැබැයි එද්දී රෑවෙයි. හියුන්ට පුලුවන් නේද මං එනකන් ගෙදර ඉන්න.

ටේ ඔයාට ඕක කරන්නම ඕනිද? ටික දවසක් ඉවසන්න මම ඉක්මනටම ඔයාගේ සෙමෙස්ටර් ෆී එක ගෙවන්නම්. ප්ලීස් ඒ නිසා ඔයා ජොබ් එකක් කරන්න ඕන කමක් නෑ.


අයියෝ හියුන් ඔයාට හැමදේම තනියම බලාගන්න බෑනේ. ඒ නිසා මට ඒක කරදරයක් නෑ. අනික වූබිනා මාත් එක්ක ඉන්නවනේ. බය වෙන්නෙපා.

හ්ම්... මේ ටේ ඔයා යුනි ගිහින් ශොප් එකේ වැඩ කරලා ඉවර වුනහම තනියම ගෙදර එන්න එපා. මට කෝල් එකක් දෙන්න මම එන්නම් ඔයාව ගන්න ශොප් එක ගාවට හරිද. දැන් ඤැහ් බැහ් කියන්න එපා. මම එනවා එච්චරයි.😌


අපෝ හරි හරි වාතේ. මේ හියු______

ටේගෙයි ජින්ගෙයි කතාවට බාධ කරමින් ජින්ගේ ෆෝන් එක රින්ග් වුනා.

Phone Ringing..... 📲📲📲

යෝබුසේයෝ_________

මැණික.......

𝑴𝒂𝒇𝒊𝒂'𝒔 𝑺𝒆𝒙 𝑻𝒐𝒚Where stories live. Discover now