GİRİŞ BÖLÜMÜ

671 14 6
                                    

Herkese merhaba öncelikle kitaba başlama tarihinizi ve saatinizi yazmayı unutmayınız . Satır arası yorumlarınızı bekliyorum ve Gölgenin ilk bölümü sizlerle iyi okumalar

15 Eylül 2019🌼

Ben Umay ,Umay Kutay kıdemli üsteğmen Namı değer dağ kırlangıcı ,Hakkari Şemdinli tugayın da görev yapıyorum üç yıla yakın burdayım ilk görev yerim Ankara Gölbaşıydı ,Ankara artık yabancısı olmadığım ,Atamın izlerini taşıyan o güzel şehir.okulumu da Ankara'da bitirdim .babamın istediği gibi bir asker oldum keşke babamda görseydi bu günleri ,ben babamı çok özledim. Neyse bunları konuşmanın sırası değil her şeyi anlatıcam yavaşça öncelikle annem Neslihan emekli tarih öğretmeni babam Alperen Kutay namı değer rüzgar binbaşıydı kendisi şehit olmadan önce ,bir de erkek kardeşim var gökalp hayatımın merkezi ,bir kardeşten öte dost ,arkadaş ,sırdaş yeri geldiğinde baba ,benim en büyük şansım herkesi imrendirecek kadar güzel bir aileye sahip olmak .Gökalp biricik kardeşim havacı pilot üsteğmen Gökalp Kutay namı değer çakır .okulunu birincilikle bitiren bir dahi .her zaman gurur duyduğum asla gözümde büyümeyen hala 5 yaşındaki gibi gördüğüm miniğim . Birde asla kalbimden atamadığım, yıllarca unutmak için her şeyi yaptığım ama hiç bir zaman bir saniye bile aklımdan çıkmayan o kişi Alparslan ,Alparslan Cihangir Kurtoğlu .ben ona Cihangir demem sadece Alparslan derdim çünkü o öyle isterdi Cihangiri söylememi sevmezdi oysa ki ne güzeldi ismi Alparslan yiğit,cesur ,korkusuz demekti Cihangir ise kuvvetli ve dirençli aynı zamanda Dünyanın çok büyük bir bölümünü savaşıp ele geçiren ulus millet demek . " Bir kelime kararını,bir duygu hayatını ,bir insan seni değiştirebilirmiş "diye bir söz okumuştum . O zamanlar anlamamıştım ,ama şimdi ...çok doğru Alparslan benim asıl benliğimi bulduran ,beni ben yapanmış .Ben bunu çok sonradan öğrendim .
Son konuşmamızda bana bir şey demiyeceksen gidiyorum dedi .gelmemis birine gel demek,dilsize konuş demek gibiydi. sustum ve tarih hiç gelmemiş birinin gidişine şahit oldu .



Evet giriş bölümü bitti birazcık kısa oldu ama yavaş yavaş hikaye işleyecek tek bir bölümde vermek istemedim bütün bilgileri tüyolari .

Bitirme saatinizi yazmayı unutmayınız .

Bir daha ki bölümü daha uzun yazicagimdan şüpheniz olmasın ...
Görüşmek üzereee...

KIRLANGICIN GÖLGESİ (ASKERİ) KİTAP OLUYORHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin