Οφήλια
Το πρώτο πράγμα που μου έρχεται στο μυαλό όταν βλέπω το όνομα του στην οθόνη του κινητού μου είναι πως βρίσκομαι σε εφιάλτη .Έπειτα συνειδητοποιώ πως είμαι ξύπνια, έχοντας ακόμα ανοικτό το βίντεο γυμναστικής. Αφήνω να χτυπήσει μερικές φορές και τελικά όταν αποδέχομαι πως όντως με καλεί αποδέχομαι την κλήση.
"Είσαι σπίτι ;"είναι το πρώτο πράγμα που τον ακούω να με ρωτά.
"Ναι;" απαντώ όντας ακόμα σε απορία .Τι στο καλό θέλει ;
"Έρχομαι απο εκεί , μη φύγεις." λέει και η κλήση τερματίζει. Α ωραία δεν του έφτανε να με βρίζει στον χώρο της δουλειάς , θέλει να με βρίσει μέσα στο ίδιο μου το σπίτι.
Ίσως ήθελε να έχει ο ίδιος την χαρά να μου δώσει τα χαρτιά της απόλυσης. Ίσως πάλι ξέχασε να μου πει πόσο πολύ δεν θέλει να με ξαναδεί και πως είμαι μια πατσαβούρα που θα καταλήξει μόνη της. Όπως ο αδερφικός του φίλος , ο Άξελ. Δεν θα μου έκανε καμία εντύπωση.
Έπειτα θα μάθω απο τα μέσα πως αρραβωνιάζεται μία άβουλη κοπελίτσα και πως έχει τρία παιδιά. Γνωστό το παραμύθι δεν πουλάει πια.
Ας μου πει οτιδήποτε θέλει. Παίζουμε στην δική μου έδρα με τους δικούς μου κανόνες.
'Έχω γίνει πολλές φορές στο παρελθόν ο περίγελος αυτού και του φίλου του, αυτή δεν θα είναι μία απο αυτές. Κουράστηκα να είμαι εκείνη η οποία πρέπει να ακούει τα παράπονα του για τη συμπεριφορά της. Τώρα ήρθε η ώρα να ακούσει τα δικά μου παράπονα.
Το κουδούνι χτυπά. Τον παρακολουθώ από την οθόνη δίπλα στην πόρτα να περιμένει να του ανοίξω. Μερικά λεπτά αργότερα αφού ενημερώνω τον φύλακα πως θα δεχθώ επισκέψεις περνά μέσα στο κτήριο.
Αγόρασα αυτό το λόφτ όταν πήρα τα πρώτα μου λεφτά απο την πρώτη μου μεγάλη δουλειά. Ακόμη θυμάμαι την μέρα της μετακόμισης . Η Αντόρα που τότε ήταν απλά μια φιλόδοξη κοπέλα με όνειρα με είχε αγκαλιάσει σφιχτά και μου είχε ψιθυρίσει στο αυτί πως το άξιζα όλο αυτό.
Τότε δεν είχε ακόμα καβαλήσει το καλάμι απο τα φώτα της δημοσιότητας. Ήταν μόνο η καλύτερη μου φίλη. Αργότερα γνώρισε τον Ρόμπερτ. Για την ακρίβεια εγώ της τον γνώρισα.
Ο Ρόμπερτ γνωστός για την εξωτερική του εμφάνιση και για τους ρόλους που έχει παίξει σε γνωστές σειρές και φυσικά περισσότερο γνωστός ως πρώην της Οφήλια Άντερσον. Ένας ακόμη φτωχός και ανυποψίαστος άνδρας που έπεσε στα δίχτυα μιας αδίστακτης γυναίκας η οποία αποζητά διακαώς την προσοχή του κοινού . Φυσικά και τα έγραψαν όλα αυτά οι εφημερίδες όταν χωρίσαμε, φυσικά και δεν έδωσα καμία απολύτως σημασία.
YOU ARE READING
Χάρτινες Λέξεις
Romance"Μισώ τα πάντα πάνω σου ,κι όμως .." "Και όμως τι ;" "Και όμως σε αγαπώ.. " Δεν την συμπαθεί ,ποτέ του δεν την συμπάθησε .Πόνεσε τον κολλητό του και εκείνος δεν είναι πρόθυμος να το ξεχάσει έτσι απλά .Ακόμα και όταν πρόκειται για την δουλειά του ο Μ...