3%

155 14 1
                                    

                                                                                          Μαξ 


"Τι ;Πως τολμάς Μάξιμε Κορόνε να με προσβάλεις μέσα στα μούτρα μου ;"φωνάζει εκνευρισμένη η Βιολέτα και μου χώνει μια γροθιά στον ώμο παιχνιδιάρικα .

Βρίσκομαι στο σπίτι του καλύτερού μου φίλου καθώς όταν έχω χρόνο δεν χάνω την ευκαιρία να τους επισκεφτώ .Δεν υπάρχει πιο  αλλόκοτη οικογένεια απο αυτήν εδώ .Και την αγαπώ με όλη μου την ψυχή .Αγαπώ να παίζω με τα παιδιά του Άξελ ,έπειτα εγώ και αυτός να μιλάμε όπως παλιά όταν είμασταν ξέγνοιαστοι .Επιπλέον αγαπώ να πειράζω την μελλοντική κουμπάρα μου .Τόσο που την εξοργίζει μερικές φορές .

"Δε φταίω εγώ αν τα πας χάλια με το πατινάζ "λέω και γελάω, της ανεβαίνει το αίμα στο κεφάλι και ψάχνει να βρει το πρόσωπο του Άξελ για να πει κάτι αλλά εκείνος απλά ανασηκώνει τους ώμους και χαμογελά στραβά σαν να λέει :Βρείτε τα μόνοι σας .

Η Βιολέτα σταμάτησε την καλών τεχνών όταν ο Άξελ επέστρεψε .Ξεκίνησε ξανά τις προπονήσεις και με σκληρή δουλειά προπονήθηκε  για να πάει να συμμετάσχει στους ολυμπιακούς .Πήρε μέρος και ήρθε τέταρτη .Έπειτα κατάλαβε πως ήταν πολύ αργά για να συνεχίσει να αγωνίζεται λόγω της εγκυμοσύνης της .Παρόλα αυτά δεν την πείραξε ιδιαίτερα .Μάλιστα ξεκίνησε να σπουδάζει για να γίνει προπονήτρια πατινάζ .Επίσης ο Άξελ της αγόρασε μια ιδιωτική παγοπίστα για να μην της λείψει ποτέ .

"Πάω να δω τι κάνουν τα τρίδυμα όμως όταν γυρίσω θα φας ξύλο ,στο εγγυώμαι ."λέει και πηγαίνει προς τα πάνω .

Μένουμε μόνοι εγώ και ο Άξελ .Αφού ο Άξελ έχει σιγουρευτεί πως έχει φύγει επιτέλους σκάσει στα γέλια ."Είμαι σίγουρος αν έμενε περισσότερο θα είχες μπλεξίματα "λέει και χαμογελώ .

"Λοιπόν ,δε θα μιλήσουμε ποτέ Μεγάλε Άλφα ;"τον ρωτάω και εκείνος μου κάνει  νόημα να τον ακολουθήσω .Κατευθυνόμαστε προς το γραφείο του όπου κλείνει την πόρτα και κάθεται .Έπειτα απο λίγα λεπτά ακούγεται ένα γέλιο ."Τι κάνεις εδώ Μάιλο ;"τον ρωτάει με περιέργεια ο Άξελ .

Ο μικρός έχει μεγαλώσει αρκετά και όσο μεγαλώνει μοιάζει όλο και περισσότερο στην Βιολέτα .Είναι όσο ταραξίας ήταν και αυτή στα νιάτα της από όσα έχω ακούσει .Επίσης έχει τα μάτια της .Βέβαια πιστό αντίγραφο του Άξελ είναι ο Ήθαν  και κάτι που μοιάζει σε ανάμειξη και των δύο είναι η αξιαγάπητη Μπεατρίς που είναι σκέτος σίφουνας σαν τον Μάιλο .Έχουν κλείσει και οι τρεις τα έξι .

Χάρτινες ΛέξειςHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin