Tap tap"Hmm? " Adelia Inara mengangkat kepala apabila terdengar bunyi tapak kasut bertumit mendekatinya.
"N-nak? " tangannya yang menggigil lemah menawarkan seketul donat coklat kepada lelaki bertubuh tinggi lampai itu.
Melihat tiada respon, dia menarik semula tangan dan menyambung makannya yang tergendala.
Zulfan Hud memandang kosong kaki bogel gadis itu yang digari bersambung ke kaki katil.Seketika matanya naik menatap sepasang bibir kegilaannya yang comot dengan cairan coklat donut.
Dia melabuhkan punggungnya di belakang Adelia Inara yang duduk bersimpuh di atas lantai dan memeluk tubuh kecil itu.Dia menunduk, mencium bauan harum kesukaannya.Bau macam bayi.
"Nak keluar tak? " soalnya perlahan di telinga gadis itu.
Adelia Inara mengangguk laju.Sudah seminggu dia dikurung di dalam bilik mewah lelaki itu.
"Lepas makan bersiap, aku bawak kau keluar kejap" putus Zulfan Hud sebelum melabuhkan satu ciuman di bahu Adelia Inara.
Gadis itu hanya mengenakan t-shirt kosongnya yang kelihatan besar menggelebeh di bahu kirinya.
Sesekali tangannya naik mengusap paha licin Adelia Inara.
Dia gila dengan tubuh ini.Tubuh yang dia sendiri beli dari pusat pelacuran.Katakanlah dia gila kerana sanggup menghabiskan wang sebanyak 1.5 juta hanya untuk membeli seorang hamba abdi.
Yang Zulfan Hud tahu, apa dia nak... Dia akan pastikan dia dapat walaupun terpaksa guna cara paling keji sekali.
---------------------------------------------------
Bawah umur pergi main jauh
WARNING 🔞
-BDSM SCENE
-ABUSIVE RELATIONSHIP/MARRIED LIFE
-PENDERAAN
-SCENE 18 TAHUN KE ATAS
-NOT CLICHE MAFIA STORY
-PELACURAN
-HERO MINTA KENA MAKI
-HEROIN POLOS NAMAMPUSHanya rekaan semata-mata
Tidak berkait dengan yang hidup atau matiCerita suka ii
Plagiat/copycat aku doakan mampus kena gilis dengan lori100% idea aku- Cerisay
YOU ARE READING
Belongs to Zulfan Hud
FantasyKarya Keenam ------------------------------------------------- Tap tap "Hmm? " Adelia Inara mengangkat kepala apabila terdengar bunyi tapak kasut bertumit mendekatinya. "N-nak? " tangannya yang menggigil lemah menawarkan seketul donat coklat kepada...