Adelia Inara duduk diam di atas birai katil bersama Zulfan Hud.Masing-masing diam tidak berbicara apatah lagi mengeluarkan sebarang bunyi sejak mereka masuk ke dalam bilik.Lelaki itu leka memeluknya sambil bermain dengan telefon bimbit.Sesekali dia melihat kukunya yang sudah pendek.Rasa tidak selesa pula bila kukunya yang sentiasa panjang sudah pendek.
Zulfan Hud tunduk melihat mulut Adelia Inara memuncung sambil menguis-nguis permukaan kukunya.
"Kenapa? " gadis itu mendongak dengan mata polos menikam mata helangnya yang berwarna coklat hazel.
"Tak biasa k-kuku pende-k" jawabnya tergagap-gagap.
Dia masih gementar ditambahkan pula tangan kasar Zulfan Hud mula meramas lengan kecilnya.
Kepala tuannya terangguk-angguk dengan sebelah tangan yang bebas menggapai tangan kecilnya untuk dibelek.Seperti seorang abang yang memeriksa kuku adiknya.
"Besok ada orang akan ajar kau cara nak guna cutlery and perkara basic yang lain.Bila kau duduk dengan aku, aku nak kau tahu apa yang aku nak kau tahu.Aku tak suka budak bodoh" beritahu Zulfan Hud.
Adelia Inara tertunduk malu apabila mendengar perkataan "bodoh" itu.Dia hanya sempat bersekolah sehingga darjah enam sahaja akibat kesempitan wang.Pergi sekolah pun berbekalkan roti yang dibawa dari rumah.
"Anyway, bila kau rasa kau boleh layan aku?" soalnya tidak bertapis.
"T-tuan nak sekarang ke? " dia tidak tahu nama Zulfan Hud jadi dia menggunakan perkataan "Tuan" sebagai kata ganti nama diri lelaki itu.
"Panggil aku master and kau... Aku panggil baby" senyuman kecil terukir di wajah master.
"M-master nak Ara se-karang ke? " jujur Adelia Inara rasa sungguh terhina.
Tapi apakan daya.Kalau bukan sebab lelaki itu telah membelinya, hidupnya jauh lebih teruk dari sekarang.Jadi dia hanya boleh patuh dengan apa saja permintaan master.
"Well kau boleh mula layan aku sekarang.Aku nak tengok skill kau" arah Zulfan Hud dengan mata memandang tajam tubuh hambanya.
Perlahan-lahan tangan halus itu naik ke lehernya.Adelia Inara mula naik ke riba Zulfan Hud tanpa disuruh.Dia cuba memandang mata master tanpa lepas walaupun masih takut-takut.Pandangan mata lelaki itu sangat tajam!
Zulfan Hud diam tidak memberi sebarang reaksi.Dia mahu melihat sendiri bagaimana si polos itu menggodanya.
"A-Ara bukak baju master bo-leh? " terjungkit sebelah kening Zulfan Hud mendengar nama panggilan "Ara" itu.Comel.
Tanpa menunggu lagi, dia membuka butang baju dan tali pinggang master dengan lemah-lembut.
Bibirnya mula menari di pipi lelaki itu.Kemudian turun ke sisi bibir Zulfan Hud.Wajahnya yang berjambang tipis agak mengganggu fokus tetapi dia tetap berusaha melayan lelaki itu sebaik mungkin.Dia tidak mahu dijual semula!
Zulfan Hud memejam matanya apabila bibir comel itu turun ke dada bidangnya yang sedikit berbulu.
Terus-terang dia suka wanita yang ganas dan kasar tetapi entah mengapa perlakuan penuh kelembutan Adelia Inara masih mampu membangkitkan nafsunya.Menakjubkan.
Adelia Inara terhenti apabila dagunya dipegang sebaik sahaja bibirnya jatuh ke perut berketak Zulfan Hud.
"Fuck this" ucapan terakhir yang dia dengar sebelum sepasang bibir tebal melumat rakus bibir munggilnya.
---------------------------------------------------
Adelia Inara terjaga sebaik sahaja mendengar sesuatu di telinga kirinya.Dia tertidur dengan posisi dia berbaring di atas tubuh Zulfan Hud!
YOU ARE READING
Belongs to Zulfan Hud
FantasyKarya Keenam ------------------------------------------------- Tap tap "Hmm? " Adelia Inara mengangkat kepala apabila terdengar bunyi tapak kasut bertumit mendekatinya. "N-nak? " tangannya yang menggigil lemah menawarkan seketul donat coklat kepada...