Zulfan X Adelia 12

9.7K 170 16
                                    

"What the hell you're doing here, Ana?" soal satu suara husky itu dingin dan penuh ancaman.

Anastasia yang duduk bersilang kaki di atas meja kerja Zulfan Hud berpaling ke arah tuan empunya suara dengan senyuman menggoda.

Dia hanya mengenakan crop top hitam yang tidak menutupi perutnya dan seluar dalam G-string disertai kasut tumit tinggi.Jelas terbentuk payudara mekar miliknya menandakan dia tidak memakai baju dalam.

Adelia Inara bertindak menyembunyikan tubuhnya di belakang master.Jujur aura wanita itu mendatangkan rasa gementar dalam dirinya.

"Nothing, I just miss you master.." balasnya dengan suara lunak.

Dia turun dari meja, mendekati tubuh sasa itu dengan langkah penuh menggoda.

Tap tap

Dia rindukan Zulfan Hud.Bau wangiannya yang bercampur dengan sedikit peluh, sentuhan tangan kasar miliknya, kehangatan dan sekian.

Wajah Anastasia yang terukir senyuman manis terus pudar apabila menangkap satu tubuh kecil di belakang jejaka kegilaannya.Perempuan bodoh itu!

"Get out, slut!" arah Anastasia kasar penuh amaran.

"Watch your mouth, Anastasia.Its you who should get out from my place.Aku tak panggil kau or suruh kau datang ke mari" potong Zulfan Hud tenang.

"But I want you~ I need you like the way you need me, Hud" jawabnya manja dengan tangan melingkari leher master.

Adelia Inara yang melihat tiada tanda-tanda Anastasia mengalah, perlahan-lahan cuba mengundur diri dengan melangkah kebelakang tapi ada satu suara keras menghalangnya.

"Stay.the way you are, Adelia" satu arahan penuh dominan.

Tangannya terus menolak tubuh ramping pelacur kelas atasan itu dari terus melekap pada dirinya.Dia tidak suka bila nafsunya dipaksa seperti gaya ini.

"Kalau kau layan aku sekarang ni pun, aku takkan bayar kau.Kau pikir nafsu lelaki boleh dipaksa macam anjing nak mengawan ke?" satu soalan sarkastik dilontarkan.

Zulfan Hud mengemaskan bajunya yang sedikit renyuk gara-gara pelukan kemas Anastasia.Habis badannya melekat dengan wangian wanita itu.

"But I boleh naikkan nafsu you.Come on~ I don't want your money master..I just want you~" rengek Anastasia tidak mengalah.

Zulfan Hud membuat tidak peduli dengan kerenah betina murahan itu.Dia menarik tangan kecil Adelia Inara ke kerusi kerjanya lalu menarik pinggang kecil gadisnya supaya duduk di atas riba.

Kalau Anastasia nak bermain tarik tali dengan dia, lihatlah bagaimana cara dia bermain.

Adelia Inara menelan air liur kelat.Mahu menolak tetapi dia risau jika master bakal marahi dia.

"Hud!" dia seakan tidak percaya yang Zulfan Hud menolak dirinya lalu memilih budak mentah itu.

"As you can see, aku dah ada peneman hari ni and aku tak berminat dengan adegan threesome.So please, get out Anastasia.You're not my slut for today" kata-kata lelaki itu seakan mencabar maruahnya.

"No! I takkan keluar selagi perempuan tu tak keluar dulu" kerasnya.

"Oh, kalau macam tu kau tengok jelah apa aku nak buat dengan dia dekat dalam bilik ni" cabar master.

Tangan kasarnya mula memagut belakang kepala Adelia Inara lalu mula mengucup permukaan kulit leher gadisnya yang halus dan licin.Dapat dia rasakan ombak alunan anak tekak milik Adelia Inara ketika gadis itu menelan air liur.

Belongs to Zulfan Hud Where stories live. Discover now