Zulfan X Adelia 1

11.2K 164 12
                                    


"Aku dengar ada banyak hamba baru tahun ni diorang jual.Hot sales punya" bisik Rayhan.

"Maybe tahun ni ramai yang jual anak sendiri sebab pandemik.Kan ramai jatuh muflis and miskin sebab gaji diturunkan and banyak kena pecat" sampuk Ace.

Zulfan Hud diam tidak membalas apa-apa.Dia lebih suka mendengar daripada bercakap.Dia sedang fokus pada acara penjualan hamba yang sedang diadakan dalam sebuah dewan tersembunyi.

Hanya golongan elit dan bangsawan sahaja di jemput hadir dan melakukan urus niaga jualan.

Sesekali dia mengeluh bosan melihat tayangan hamba abdi yang tidak menarik perhatian apatah lagi menepati cita rasanya.

"Hud, kau tak nak beli ke? " soal Ace sambil meneguk beernya.

"Not interested.Takde yang menarik perhatian aku" komennya.

"Well kau datang sini kan nak beli girls.Takkan balik tangan kosong je bro.Tak syok lah macam ni.Kalau kau dah pakai and bosan, kau boleh je jual balik" cadang Rayhan.

"No thank you.Aku tak nak bazirkan duit aku dekat benda yang aku sendiri tak minat.Not worth it" tolak Zulfan Hud.

"Last but not least, our hot new girl from Malaysia.We present to you, Adelia Inara.19 years old, her height is 155 cm and weight 45 kg.Anyone interested? " laung pengacara majlis.

"0.5 million".

"0.5 million calling one".

"Hud kau tak nak ke? Comel sia budak tu" tegur Rayhan.

"Kan aku cakap aku tak minat" rengus Zulfan Hud leka bermain dengan telefon bimbitnya.

"Tengoklah dulu bodoh! Kau tengok pun tidak dah kata tak minat" gesa Ace pula.

Zulfan Hud merengus sebelum menutup telefon.

"0.8 million! ".

"0.8 million calling one! Anyone? ".

"1 million".

"1 MILLION! Wow mister Smith, that's a lot of money there" puji pengacara tersebut.

Mr. Smith, seorang lelaki berbangsa British yang terkenal dengan Syarikat wain terbesar di England tersenyum sinis.

"1.5 million" ucap Zulfan Hud datar.

Ace dan Rayhan menganga.Banyak tu sengal! Boleh beli Lamboghini sebiji.

"1.5 MILLION FROM SIR HUD! ".

"1.5 MILLION CALLING ONE?".

"1.5 MILLION CALLING TWO! ANYONE WHO WANTS TO COMPETE" tiada sahutan.

"And here we go, congrats Hud.This girl is yours" putusnya.

Zulfan Hud tersenyum senget.Dia bangkit dari duduknya dan berjalan menaiki pentas untuk merasmikan hamba abdinya.

Adelia Inara yang menunduk memandang lantai mendongak perlahan.Matanya tersepet-sepet akibat silauan cahaya lampu pentas.

Tubuhnya hanya dipakaikan sehelai t-shirt buruk labuh ke lutut.Wajahnya comot dengan tanah.Begitu juga dengan badannya memandangkan semua hamba abdi di simpan di dalam sebuah gudang kotor.

Zulfan Hud menunduk, menelek gadis yang baru sahaja dia beli.Comot tetapi tetap tidak dapat menutup kecomelannya.Ditambahkan pula rambut lurus separas bahu.Kecil sahaja jika mahu di bandingkan dengannya yang berketinggian 190cm.

Pengacara majlis menghulurkan tali gari yang bersambung ke leher Adelia Inara kepada Zulfan Hud.

"Have fun with your purchase" ucapnya sambil mengenyit mata nakal.

Belongs to Zulfan Hud Where stories live. Discover now