'Isk, fucking Hud. Habis bontot aku dia kerjakan' bisik hati Anastasia, memberontak.
Dia yang sedang menyapu krim di permukaan punggungnya menyumpah seranah di dalam hati gara-gara perbuatan lelaki itu.
"Ini semua sebab budak mentah tu. Entah apa dia hasut dekat Hud sampai aku kena macam ni. Jagalah kau!".
"Erm-mph master.." tangan kecilnya menahan tangan besar Zulfan Hud di paha dari terus meneroka lebih jauh.
Zulfan Hud diam tidak membalas, asyik mencumbu bahu terdedah Adelia Inara. Keadaaan mereka yang bogel sepenuhnya berendam di dalam bath tub sedikit sebanyak mengugat nafsu kelakiannya.
"Lepasni kalau Ana kacau kau, terus bagitau aku. Aku tak rasa dia akan duduk diam macam tu saja" pesan master kepadanya.
Dia mengangguk perlahan sambil menyandar selesa di dada bidang lelaki itu. Dia rasa lebih selamat dan tenang setelah Zulfan Hud menghalau Anastasia keluar dari rumah mereka malam itu.
"Aku dah takde peneman malam ni jadi kau kena ganti tempat Anastasia buat sementara waktu".
Dia meneguk air liurnya perlahan, gementar. Adakah dia perlu melayan master seperti mana perempuan bernama Anastasia itu. Tapi tidakkah cara mereka agak ganas?
Melihat Adelia Inara seakan teragak-agak membuatkan dia mengeluh berat. Dia tahu yang hamba nya belum cukup sedia dari segi fizikal dan mental untuk melayan kehendak dia di atas katil.
"Kau tak perlu jadi Anastasia, baby... cukup kau jadi diri kau. Aku tak perlukan klon Ana untuk serabutkan kepala aku hari ini. Terserah pada kau nak buat macam mana" ujar Zulfan Hud untuk menenangkan hati baby girlnya.
" Janji kau layan aku dengan kerelaan hati kau. Aku tak suka paksa orang buat seks dengan aku. Itu takde beza dengan merogol" sambungnya lagi.
"B-baik master. Ara akan cuba layan master sebaik mungkin" balas Adelia Inara beserta senyuman malu.
Cara Zulfan Hud membincangkan hal intim sebegini seolah ini adalah topik normal. Kadang-kadang dia termalu sendiri dengan percakapan master.
#🔞🔞#
"Ah-hm kejap maste-" ucapannya terpotong gara-gara tindakan rakus Zulfan Hud.
Tangannya lincah merungkai belitan tuala di tubuh ramping Adelia Inara. Setelah itu, tuala tersebut di campak ke lantai tepi katil bersama tualanya. Dia terus merangkul erat tubuh halus itu sambil mencium romantik permukaan leher dan dada hambanya.
"I can't be stop, can I?" soalnya sendirian di hadapan muka Adelia Inara.
"Ara tak faham dengan apa master nak buat..." balas Adelia Inara teragak.
Zulfan Hud menarik tubuhnya naik ke atas. Sekarang ini dia yang berada di atas tubuh kekar master. Zulfan Hud mengisyaratkan dia supaya buat kerjanya.
Dia yang mengerti terus meletakkan tangannya di atas dada master, perlahan-lahan turun hingga ke V-line itu. Adelia Inara merapatkan tubuhnya, hingga melekap sepenuhnya ke tubuh Zulfan Hud. Kelihatan lelaki itu menghela nafas berat sebaik sahaja tubuh mereka bersatu.
Dia mengucup halkum itu, naik ke dagu dan seterusnya ke bibir master. Mereka berciuman mesra buat berapa ketika dengan tangan kasar tersebut menyapa dada miliknya. Tangan Adelia Inara melilit di pergelangan tangan Zulfan Hud tapi tidak pula menolak tangan itu dari terus meneroka tubuhnya.
Dia turun perlahan tubuhnya ke selangkangan master. Mata Zulfan Hud bersilau dengan beban nafsu apabila melihat wajah polos itu tepat berada di atas celah pahanya.
Adelia Inara mengucup lembut kawasan V-line miliknya. Perlakuan dia yang agak lambat mengundang rasa geram Zulfan Hud. Dia terus menekup leher Adelia Inara lalu di tekan ke selangkangannya.
"Fuck it, baby!".
"Umph-!".
--------------------------------------------------------
"Ara".
"Yes master?".
"Kau.. okay?" soal Zulfan Hud teragak-agak. Dia agak berkasar semalam walaupun mereka tidak melakukan hubungan seks.
Wajah Adelia Inara memerah apabila faham soalan itu. Dia mengangguk.
"Aku tahu kau tak biasa buat masa sekarang but be prepared. Bila-bila masa saja aku akan minta and mungkin lebih dari semalam" arah master beserta peringatan.
"Baik master".
Itu sahaja jawapan yang dia boleh berikan. Dia tidak boleh menolak mahupun memberontak, kerana dia milik lelaki itu. Luar dan dalam. Dia telah di jaga oleh master hampir setahun. Banyak hutang budi dia dengan master yang mungkin dia tidak dapat langsaikan dengan wang ringgit sahaja.
Tentang Anastasia, wanita itu sudah tidak memunculkan diri buat ketika ini. Dia tidak tahu apa yang Zulfan Hud sudah buat padanya tetapi yang penting dia dapat hidup tenang buat beberapa masa ini.
"How are you doing lately?" soal Adam.
Sudah lama dia tidak bertemu dengan Adelia. Waktu pembelajaran mereka berkurang atas permintaan Zulfan Hud memandangkan gadis itu sudah pandai berdikari dan berkomunikasi dengan baik.
"Good. Master jaga Ara dengan baik" balasnya dengan senyuman kecil.
"Then, let me ask you this question. Respectfully, no offense but lepasni Ara nak buat apa? Ada buat planning for the future? Maksud saya takkan selamanya Ara nak duduk terperap dalam rumah ni?" berhati-hati dia menyusun ayatnya agar tidak mengundang rasa tidak nyaman.
Dia tahu soalan ini agak sensitif tetapi dia rasa tidak patut gadis itu selamanya duduk di bawah bayang kawannya. Bagi dia, Adelia Inara ada hak untuk tentukan hala tuju diri dia tanpa pengaruh daripada sesiapa pun termasuk Zulfan Hud.
"Pasal ni...Ara tak pasti lagi. Tapi apapun plan Ara, hanya master boleh tentukan sama ada boleh atau tidak. Lagipun Ara terhutang budi dengan master" jawapan yang Adelia Inara berikan tidak memuaskan hati Adam.
Dia tidak mahu gadis itu rasa terikat dengan budi. Dia tahu Zulfan Hud itu orang yang macam mana. Lelaki itu tidak akan membeli Adelia Inara melainkan untuk kegunaannya sendiri. Everything has its value.
"Tapi Ara okay ke... dengan lifestyle Hud? Saya bukan apa tetapi saya risau dengan apa Hud boleh buat di masa akan datang kalau Ara biarkan dia terus kawal hidup Ara".
Adelia Inara akui, kadang-kala sikap obsesif dan over-protective Zulfan Hud agak melemaskan dia. Tapi apa yang dia boleh buat selain hadap dan tutup mulutnya. Setiap tingkah lakunya diperhatikan dan dikawal oleh master jika perlu. Dia umpama patung yang diatur oleh master di atas pentas wayang.
"Ara.. akan fikirkan apa yang cikgu cuba sampaikan pada Ara. But again, there's nothing I can do if master says no..." putusnya.
Dia tidak berani berharap yang Zulfan Hud akan beri kerjasama dalam bab ini. Sebab selama dia berada bersama master, lelaki itu telah mengatur segalanya. Dari segi makan minum, masa, aktiviti harian serta hubungan atas katil.
Apa yang dia boleh simpulkan, Zulfan Hud bukan seorang lelaki yang boleh bertolak-ansur dalam perancangannya. Termasuklah tentang dirinya sendiri.
--------------------------------------------------------
Lazy update but here u go. Kita penat dengan drama masa buat diploma plus my health not doing so well (migraine).
Be aware that i can change my mind about this story whenever I have. Sebab dunia wattpad sentiasa ada isu dia tersendiri. Again this story is not for underage so u can find other story.
YOU ARE READING
Belongs to Zulfan Hud
FantasyKarya Keenam ------------------------------------------------- Tap tap "Hmm? " Adelia Inara mengangkat kepala apabila terdengar bunyi tapak kasut bertumit mendekatinya. "N-nak? " tangannya yang menggigil lemah menawarkan seketul donat coklat kepada...