Bölüm 7 ( Garip şüpheler)

116 9 3
                                    

Medya: farkındalık

Sarılmayı bırakıp yemeğimizi yemeye devam ettik.yemeğimizi yedikten
Birsüre sonra , umut sen o gece niye ordaydın dedim meraklı bir sesle.

O ise nedenini anlamadığım şaşkın gözlerle bana bakarak arada bir o saatletde yürümeye çıkarım çünkü sokakların en sessiz ve sakin olduğu saatler o saatlerdir ama sen bu konuda beni örnek alma çünkü o saatler aynı zamanda en tehlikeli saatlerdir Dedi göz kırparak.

Bu yaptığı garibime gitsede pek takmadım ve Değişik bir tercihmiş, peki kaç yaşındasın? dedim tatlı bir sesle. O ise soğuk bir sesle "22" dedi.

Gerçektenmi okadar göstermiyorsun  ama, sesimdeki şaşkınlığa sırıtan umuta kaçamak bir bakış atıp konuyu değiştirmek için  ne iş yapıyorsun peki diye sordum hızlıca, off yaptığı işten sanane diyen iç sesimi susturup tekrar bakışlarımı umuta diktim.

o ise tedirgin bir şekilde cevapladı, babadan kalma bir iş dedi. Kendime engel olamayaraktan Meraklı meraklı ne işi dedim.

Birnevi ticaret dedi bıkkın bir sesle Neyse tamam yeter bukadar soru yağmuru dedi gülmeye çalışarak. Sorduğum sorulardan bıktığını anlayınca soru sormayı bırakmıştım.

Sorduğum sorular onu rahatsız etmişti galiba ama neden?hadi ama izem adamın hayatını sorguladın resmen diyen iç sesime sinirlenip Kötü bir şeymi sorduk be dedim?

neyse Yaşanan olayı umursamayaraktan hadi toparlıyalım şuraları dedim tatlı bir sesle, o da gülerek emredersiniz hanımefendi dedi. Bense aldığım onayla işe sandalyeleri düzenleyerek ve masanın üzerindeki tabakları alarak başladım.

Umut'da arkamdan çatal ve bardakları getiriyordu. Bulaşık makinesinin kapağını açtım ve Umut sen masadakileri getirip kalan yiyecekleri dolaba koy, bende bulaşıkları sudan geçirip makinaya koyayım dedim nazik bir sesle. "Tamamdır" diyerekten işini yapmaya başladı.

*********

İşimizi bitireli 2 saat falan olmuştu. Umutun isteği üzerine umutla beraber salondaki bir duvarı boyamaya karar vermiştik.

Duvarı boyamak için giyindik ve duvarı boyamaya başladık Birsüre sonra boyamayı bitirdik ve  sesizlikte benin sesim yankılandı, çok güzel oldu dedim.

Umut bana döndü ve senin gibi dedi. Bu garip bakışta neyinnesiydi. Umut korkutucu bakışlarını yeşillerimin derinlilerine dikmişti.

Bu bakışların radarı altında Benim ise içimde anlam veremediğim kötü bir his oluşmuştu. Neydi bu his ?neden böyle hissetmiştim umut hâla gözlerime bakıyordu.

Gözlerini benden ayırmasını sağlayan ses ise telefon sesiydi. Gelen çağrıyla umutun upuzun merdivenlerden yukarıya doğru çıkması bir oldu.

Bense hala olduğum yerdeydim. Niye böyle bir an yaşadık? Niye yanımda konuşmayıp yukarıda konuşmayı tecih etti?.. amann banane ya belki özel biridir diyerek geçirdim içimden.

3 SAAT SONRA

Umut 3 saatten beri yukardaydı. Bukadar saattir yukarda ne yapıyordu.

Neyse isteseydi inerdi Aşşağı fazla sorgulamamalıyım diye geçirdim içimden.bense bu süre zarfinda
Etrafı toparlamış,üstünü değiştirmiş ve duş almış ıslak saçlarla koltuğun karşısındaki televiyonu izliyordum. Akşam olmuştu bir süre sonra
Umut ıslak saçlarla aşağıya indi.
izem ben dışarı çıkıyorum ve beni bekleme uyu sen.

Ben çıktıktan sonra kapıyı sonuna kadar kitle ve sakın kimseye açma dedi. Dışarı çıkması tamamda Niye beni bekleme ve sonuna kadar kitle diyorki işi okadarmı uzun sürecekti diye söylendim içimden. Tamamda neden? dedim Sorgulayıcı ve şüpheli bir sesle.

Sorgulama izem dediğimi yap sorgudan hoşlanmam dedi kızgın ve sert bir sesle. Ve kapıyı çarpıp hızla evden çıktı.

Bense oturduğum koltuktan kalkıp büyük bir merekla camın olduğu tarafa doğru koşturdum dışarı baktığımda evin önünde duran büyük ve siyah arabaya binip gözden kaybolan ummutun gözden kayboluşunu seyrettim. Tüylerim diken diken olmuştu.

Dünkü ve Sabahki umut nerdeydi? Bu yaptığı hareketle çok kalbimi kırmış ve beni hayal kırıklığına uğratmıştı. Bense istemeyerektende olsa dediklerini uygulamış ve tekrar koltuğa uzanmıştım.

Saatler sonra Saat gece 23.18 ve ben öğle ve akşam yemeği yememiştim çünkü canım istememişti Birsüre sonra uykumun iyice ağarlaştığını farkettim ama yukarı çıkmak istemedim.

Ve biraz kestirmenin zararı olmadığını düşünetekten gözlerimi kappattım. Bir süre sonra gözlerimi açtım ve etrafı incelemeye başladım.

Gözlerime kenetlenen iki çift göz gördüğümde korkuyla yerimden kalktım ve umutun gözlerini kırpmadan beni izlediğini far ettim. Bu çok rahatsız ediciydi.

Korkma benim dedi duygusuz ve soğuk bir sesle. Bense şok olmuş bir şekilde onu izliyordum. İstersen Biryerin tutulmadan odana çık ve orda uyumaya devam et dedi korkutucu bir sesle.

Bugün umutun neyi vardı sorduğum sorulardan sonra bir garipleşmişti sanki. Korktuğumu belli etmemeye çalışaraktan koltuktan kalktım ve hızla uzun merdivenlerden çıkmaya başladım.

Merdivenlerden çıkarken bile beni izlediğini hissedebiliyordum. Hemen odama girdim ve yavaşça kapıyı kapatıp yatağı açtım, içine girdim ve hemen yorganımın altına saklandım.

Çok korkmuştum sakinleşmeye çalışarak hemen uyumaya çalıştım. Ama yapamıyordum umut birden çok farklı biri olmuştu ne yapmalıydım?

Bu düşündüklerimi umuta söylemelimiydim yoksa bu durumu görmezden gelerek devammı etmeliydim?

(715 kelime)

Arkadaşlar oylamayı ve düşüncelerinizi belirmeyi unutmayın lütfenn💕

Bir Gecede Hayatı KayanlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin