Arabanın kapısını kapatıp ilerlemeye başladım. Düşündüm,bu günümü.. bir kaç saat önce elimi kana bulamama, izeme karşı daha fazla suçlu hissetmeme sebep olan o şerefsizi düşündüm.
Ve düşündükçe huzursuz olduğumu hissettim. İsteyerek yapmıyordum ama çıkmıyordu işte aklımdan. Kapının önündeydim.
Derin bir nefes aldım ve Siyah ceketimin cebindeki anahtarı çıkarıp,kapıya taktım. Ses çıkarmama özen göstererek anahtarı çevirmeye başladım.
Eve gelmiştim kaç saat olmuştu ben evden çıkalı?
Elimdeki telefonu yüzüme çevirerek saate baktım, saat 00.01 di. Ama uykum yoktu olsada uyuyamazdım zaten. Yine izeme ihanet etmiş gibi hissediyordum. Yada öylemi yapmıştım?Kapıyı yavaşça kapatıp,sonu gelmeyen karanlıkta ilerlemeye devam ettim. Işığı açmadığım halde önümü görebiliyordum nasılmı? Koltukta uyuya kalan melek sayesinde.
Okadar masum uyuyorduki uyandırmak istemedim. Karşı koltuğa oturup onu izlemeye başladım.
Yine Düşündüm öğrenirse ne yapar, nasıl bir tepki verir? Vereceği tepkiyi az çok tahmin edebiliyordum.Hemen bu evden, hayatımdan gitmek isterdi. Tekrar ediyorum isterdi ama gidemezdi. Asla bırakmazdım onu bırakmayacağımda. İstemsiz olarak gözlerim onun gözlerine kenetlenmişti. Kapalı olsa bile.
******
Bir süre sonra gözlerini kırpıştırmaya
Başladı sanarım uyanıyorrdu. Ama hala onu izliyordum. Gözlerimi gözlerinden çekmek istemedim. Sonsuza kadar...onu izleyebilirdim.İzlerdimde tabi bana bakan korku dolu gözlerle bu şuanlık pek mümkün değildi galiba. Hızla uzandığı yersen kalkıp, korku dolu gözlerini gözlerimle buluşturdu.
Çok korkmuşa benziyirdu. Korkma benim dedim. Konuşmadı.. sadece izliyordu, anlamaya çalışıyordu. Halimin,tavrımın,davranışlarımın sebebini. Bugün çok daha farklı hissediyordum.
Durgun,yorgun,çaresiz ve en önemlisi suçlu hissediyordum. Daha fazla böyle bakmasına dayanamadım. İstersen biryerin tutulmadan odana çık ve orada uyumaya devam et dedim.
Dememle beraber kalkması bir oldu. Merdivenlerden çıkarkende onu izedim. Gözden kaybolana kadar izledim.. ona dair duyduğum son ses ise, hızla kapanan kapı sesi oldu. Herzaman olduğu gibi artık sadece karanlık ve sessizliğin beraberinde getirdiği huzursuzluğun sesiyle yanlız kalmıştım...
Vote sınırı koymaktan vaz geçip okunma sayısı olarak sınır koymaya karar verdim.
Neyse umarım beğenirsiniz sizi seviyorumm💕Sınır: 1000 okunma
1000 okunma olduğunda yazacağımı söyledim ama yazılılar geliyor bu yüzden ne zaman bölüm atacağım belli değil bir süre ara vereceğim.
(306 kelime)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Gecede Hayatı Kayanlar
Roman d'amourAha! Şimdi patron senin ananı laciverte boyamadımı, sıçtın oğlum sen. Arkadaş için şimdiden bir el-fatiha alalım. Diyen bekirle elini açmış doğa okumaya hazırlanan adamların ölümcül bakışlarımla ellerini indirmeleri bir oldu. Bakışlarımı sandalyed...