Příčná ulice

1.2K 93 3
                                    

Během deseti minut byli Draco, Harry i Ron někde v uličce v Příčné ulici. Harry zrušil zastírací kouzlo a spolu s Ronem se postavili vzpřímeně vedle Malfoye.

"Ty pitomče, kam jsi nás to vzal?!" vyjel po Dracovi Ron. Harry ho pro jistotu chytl za rukáv a tiše zavrčel.

"Použil jsem vyhledávací kouzlo, sem se Dolohov přemístil i s Miou.. Nevím sice, co by zrovna tady dělal, ale musíme ji najít! Hned! Tady jí jde o život.. Není to daleko od Voldemortovy pevnosti. Pottere, musíš vyčarovat toho svýho Patrona a poslat někomu zprávu, protože jestli se dostaneme do nebezpečí, nikdo nás sám od sebe nenajde."

Harry přikývl, vyslal Patrona se vzkazem Lupinovi a Tonksové, a potom se všichni tři vydali po stopě Antonina Dolohova.

Stopa je zavedla nejprve do kouzelnické soukromé lékárny sourozenců Dwiteů, následně do malého kovářství a nakonec se ocitili před obchodem Borgina & Burkse.

"Tak Malfoyi, teď je opět řada na tobě. Předveď své skvělé smrtijedské schopnosti." popíchl Draca Ron a vcelku nehezkým způsobem ho postrčil dopředu.

Draco vstoupil dovnitř a Harryho a Rona nechal stát venku. Nejprve se rozhlédl, aby se ujistil, že se nic nestane, a následně zamířil rovnou k pultu.

"Zdravím, mladý pane. Mohu vám nějak pomoci?" ozval se za Dracem pan Borgin.

"Dobré odpoledne, pane Borgine. Chtěl jsem se zeptat, zda tu v posledních několika dnech nebyl pan Dolohov. Tato informace je pro mne velmi důležitá, protože pana Dolohova již několik dní nemohu nalézt."

Pan Borgin si Draca přeměřil podezíravým pohledem. "Ale jistě, před dvěma dny se tu zastavil. Zmínil, že má namířeno na několik dní do mudlovského Londýna, ale kam šel, to nevím."

Draco zdvořile poděkoval a opustil obchod. Zjištěné informace sdělil Ronovi a Harrymu a všichni tři se společně přemístili do mudlovského Londýna.

Když miluješ, rodina jde stranou..Kde žijí příběhy. Začni objevovat