Takže tu jsem s další kapitolou, ovšem tahle bude jen pro ty z vás, kterým již bylo 15.. (Je mi jasné, že si to stejně přečte kdokoliv, ale pro lepší pocit to napíšu aspoň takhle:D) Takže si tuhle část užijte a určitě mi nechte komentík, jestli se vám tahle scénka líbila 3:)
"Když tedy říkáte cokoliv, pane Pottere, jistě tedy vyhovíte mému přání." Snapeův výraz se pozvolna měnil z děsivého na vcelku nevkusný. Přeci jen teď vypadal jako starý pedofil, který vyčkává na svou další oběť.
"Tedy.. Co byste rád, pane profesore?" odhodlal se Harry nakonec. Snape jen pozvedl obočí a stočil pravý koutek do jakési grimasy podobající se tváři klaunů, kteří děsí nejen děti, ale i dospělé.
"Nebudu chodit okolo horké kaše. Rád bych si vyzkoušel takzvaný skupinový sex, což bude ve čtyřech možné. Jistě chápete, že tohle pro mne bude ta nejsladší odměna za to, že vám pomohu, že, Pottere? Tak tedy, souhlasíte?"
Co mohl Harry dělat? Bez Snapea a jeho nitrozpyteckých dovedností jsou téměř bez šance. Má tedy jedinou možnost..
"A-ano.."
"Dobrá, to jsou dva. A vy, pane Malfoyi? Souhlasíte?"
"Ano." Dracovo ano bylo odměřené, avšak z něj byl cítit strach.
"Už tedy zbýváte jen vy, Weasley." otočil se Snape na Rona. "Jdete do toho, abyste zachránili svou mudlovskou kamarádku?"
Ron byl v koncích. Harry mu naznačoval, ať souhlasí a Draco zíral do podlahy. Nezbývalo mu nic, než se přidat k většině. "Dobrá, jdu do toho!"
"Výborně, tak to bychom měli. Tak prosím, jdeme na to, ať to máme za sebou."
Snape se pomalým krokem přesunul ode dveří do středu místnosti, kde doteď stál Draco. Ten se ani nehnul, když kolem něj proplul profesor lektvarů, a dál zíral na podlahu.
Harry následoval Snapea pohledem a Ron se napůl skryl za Draca. Snape se zastavil a, aniž by pohlédl na kohokoliv z nich, začal si rozepínat plášť. Šlo to snadno, takže brzy ležel na zemi. Pár vteřin nato ho následovala i košile.
Teď přišla řada na kalhoty. Severus zvedl hlavu, jen aby nalezl Harryho o dva kroky blíž, jak téměř slintá nad jeho tělem. Bylo veřejným tajemstvím, že Harry je bisexuálně orientovaný, ale přednost dává mužům. Zajisté, Snape to věděl již dávno, avšak tohle ho skoro až uchvátilo.
"Pottere, pojďte sem!" přerušil ticho Snapeův hlas. Harry, vytržený z toho krásného transu, došel ke Snapeovi a pohlédl mu do tváře. "Ano pane?" Snapeův úšklebek neznačil nic dobrého. "Svlékněte mi kalhoty, Pottere," potom zvedl hlavu, "a vy, pane Malfoyi, svlékněte Weasleyho!"
"Promiňte?" ozvali se Ron a Draco jednohlasně. Snape na ně upřel své uhlové oči. "Slyšeli jste. Tak na co čekáte, no?! A pokud jde o vás, Pottere, začněte hezky pomalu."
Zatímco Draco velice neochotně rozepínal Ronovi košili, Harry (se skrývaným úsměvem) začal Snapeovi stahovat rozpenuté kalhoty. Jemná černá latka klouzala po jeho nohách velmi snadno, takže Snape byl brzy jen v černých tangách, které víc ukazovaly, než zakrývaly.
Ten prevít věděl, že budu souhlasit! pomyslel si Harry. Natočil hlavu, aby se podíval, jak na tom je Malfoy s Ronem. Hm, Ron měl docela slušně stavěný hrudník a ty svaly, které se na něj upínaly, byly vypracované. Harrymu se skoro zatočila hlava. Viděl Rona už dřív bez košile, ale nikdy v takové situaci. Cítil se až překvapivě bezmocně.
Zato Ron a Draco se cítili nadmíru nepříjemně. Draco Ronovi sundal košili tak, aby se na něj musel dívat co nejmíň. Na řadu přišly kalhoty a Ron si vyčítal, že si zrovna dneska nevzal svoje nové spodky.
ČTEŠ
Když miluješ, rodina jde stranou..
FanficHermiona se ztratila a Draco, za pomoci Harryho a Rona, se ji vydá hledat. Stopa je zavede do Malfoy Manor, kde započne jejich pátrací akce..