Mudlovským Londýnem a dál

1.1K 88 0
                                    

Draco, Harry a Ron se objevili v odlehlé části vedlejší uličky mudlovského Londýna. Draco se rozhlédl, aby si ujasnil, kudy se vydají. Potom použil vyhledávací kouzlo a zaměřil Dolohovovu stopu.

"Myslím, že měl namířeno na nádraží King's Cross. Jenže proč by cestoval vlakem z mudlovského nádraží?"

Dracovy obavy byly na místě, protože Hermioně se mohlo mezitím stát cokoliv.

"A co když cestuje mudlovským způsobem, aby ho nikdo z Ministerstva nenašel? Nebo.. Co když utíká před Vol-" Harry se zasekl. "Vy-víte-kým?"

Nejspíš na to kápnul. "Myslím, že máš pravdu, Pottere." Draco chvilku přemýšlel. "Myslím, že mám nápad. Co kdybych zkusil rozšířené vyhledávací kouzlo a zafixoval ho, abych ho nemusel na každém místě používat znovu? Tak bychom Dolohovovu stopu viděli pořád."

"To je zatím to nejlepší, co můžeme udělat. Jen do toho, Malfoyi." odpověděl teď Ron.

Draco zopakoval vyhledávací kouzlo třikrát, aby zesílilo a následně ho asi deset minut zkoušel zajistit, aby nezmizelo. Povedlo se.

"Dobře, je to hotové. Teď musíme na to nadraží a potom se můžeme podívat kam a kdy jel. Tak jdeme, honem."

Harry s Ronem následovali Draca na nádraží King's Cross. Cestou ani jeden z nich nepromluvil. Když konečně dorazili na nádraží, Draco se zastavil a pomocí svého povedeného kouzla hledal Dolohovovu stopu.

Zrovna kolem projížděl vlak. Draco na něj pohlédl jen kvůli rušivému zvuku a dobře udělal. V posledním kupé byla patrná Dolohovova stopa. Na nic nečekali.

Harry vytáhl neviditelný plášť, přehodil ho přes Draca a Rona a na sebe použil zastírací kouzlo. "Můžeme?" zašeptal. Draco i Ron tiše souhlasili. Všichni tři společně nastoupili do vlaku a zamířili do posledního kupé, které bylo jako jediné prázdné.

Nevěděli sice kam má vlak namířeno, ale byli si jistí, že to nebude nic bezpečného. Harry chvilku přemýšlel, jestli se nespojí s McGonagallovou, ale z toho by byl průšvih. Z myšlenek ho vyrušilo klepání na okno. Byla to Hedvika.

Jakmile Ron, který byl nejblíž, otevřel okno, Hedvika Harrymu předala dopis a zase odletěla. Harry ho co nejrychleji otevřel a začal číst.

"Ehm.. Myslím, že stopování Dolohova je zbytečné. Včera ho našli mrtvého v okolí jednoho mudlovského domku nedaleko další vlakové stanice, kde vystoupil a my tam vystoupíme taky. Ovšem Hermiona tam nebyla. Nikdo neví, kde je. Ani se tu o ní nepíše."

"Stejně to tam prohledáme a zjistíme, kam ji odvedli. Najdeme ji.. Musíme!" Dracův skoro hysterický hlas se zlomil. Malfoyové nikdy nebrečí, nikdy nedávají najevo svou bolest. Teď se Draco jako Malfoy rozhodně necítil.

Když miluješ, rodina jde stranou..Kde žijí příběhy. Začni objevovat