O dva týdny později
Draco
Hermiona chtěla, abych přišel na Astronomickou věž, tak jsem šel. Byl jsem tam včas, ale ona tam ještě nebyla. Čekal jsem pár minut, než se otevřely dveře a dovnitř vstoupila Hermiona a..
"Pottere! Wealsey! Myslela jsem, že už jsem se vás zbavil!" pronesl jsem znuděně.
"Jo, Malfoyi, to my taky!" odsekl Weasley.
"Kluci, notak.. Nechte se, ano? Jste tady všichni najednou, protože vám chci poděkovat ještě dohromady, že jste mě zachránili. Bez vás bych tu teď nebyla. A ještě bych vás chtěla o něco poprosit. Mohli byste být přátelé nebo se alespoň snažit, aby to tak vypadalo? Byla bych za to opravdu moc ráda, když teď -" a chytla mě za ruku "- chodím s Dracem.
"To by snad šlo." usmál jsem se na ní.
"Jo, to by šlo." souhlasil Weas- teda Ron a Pott- chci říct Harry taky souhlasil.
Nakonec to nebylo tak strašné, jak jsem myslel. Ron hraje skvěle šachy a Harry je ve skutečnosti opravdu milý. Ze začátku jsme sice moc přátelé nebyli, ale postupně jsme si začali rozumět. Když bylo venku tepleji, chodívali jsme společně k jezeru a hráli šachy tam. Byla to opravdu legrace a mě bylo jedno, že po nás lidi koukají. Užíval jsem si a byl jsem šťastný.
Zbývalo šest týdnů do konce školního roku a moje nálada byla každým dnem lepší, dokud na mě nečekal dopis. Přišel jsem do ložnice, abych si odložil věci, než se vypravím ven za Hermionou, a na okenním parapetu seděla matčina sova. Vzal jsem dopis a hned začal číst.
Nejdražší Draco, doufám, že se máš skvěle. Mám velice špatnou zprávu. Tvého otce zajali na Ministerstvu společně s dalšími Smrtijedy. Ovšem mé sestře se podařilo uniknout a teď se skrývá se svým manželem a několika dalšími Smrtijedy, kteří na Ministerstvu nebyli. Jsem doma sama a očekávám, že brzy přijdou i pro mě. Víš, že tě nemohu přijmout zpátky do rodiny, ale pokud chceš zachránit otce a jméno své rodiny, víš, co musíš udělat. Rozhodni se pečlivě, ať později nelituješ, jako lituji já. S láskou, Narcissa
Tak tohle bude ještě hodně zlé. Teď se budu muset rozmyslet opravdu rychle a hlavně dobře..
Draco sevřel dopis pevně v ruce. Věděl, že osud všech jeho blízkých a všech přátel teď závisí na jeho rozhodnutí. Buď je všechny odsoudí k smrti nebo zradí svou rodinu znovu, ale tentokrát definitivně. Draco ovšem během pár minut věděl, co udělá..
ČTEŠ
Když miluješ, rodina jde stranou..
FanfictionHermiona se ztratila a Draco, za pomoci Harryho a Rona, se ji vydá hledat. Stopa je zavede do Malfoy Manor, kde započne jejich pátrací akce..