Zrada

978 75 4
                                    

Pane Bože, lidi! Vy jste úžasní:3 už máme skoro 700 reads a přes 100 votes:3 Moc moc moc! vám děkuju ♥ Proto jsem vám napsala speciálně dlouhou část:3 Doufám, že se bude líbit.. A ještě jednou strašně moc děkuju ★

"Proboha, Ginny!" vykřikli oba zároveň a Ron se hned vrhl ke své sestře. "Jak ses sem dostala?"

"Na to teď není čas, Rone, máme větší problém.." Ginny ukázala prstem do temnější části vězení.

"Nevidím tam, co je to?" ozval se teď Harry.

"No, jak to říct.. To je.."

"Vaše drahá kamarádka, slečna mudlovská šmejdka!" dokončil mrazivý skřípavý hlas od dveří. Harrymu se nahromadila krev ve spáncích. Věděl, kdo to je, aniž by se otočil.

"Bellatrix Lestrangeová!" zaskřípal zuby. "Měl bych vás na místě zabít!"

Bella se zasmála. "A jak, když nemáš hůlku? Mě jen tak nezabiješ, Pottříčku." Bellatrixin ječivý smích byl k nevydržení.

Harry už sahal do kapsy, aby ji přesvědčil, že hůlku má, ale včas se zarazil. Nesměl prozradit celý plán. Jen zavrčel a dál už se na ni ani nepodíval.

"Ale jsem tady proto, abych si s vaší kamarádkou pohrála. Takže když dovolíš, holčičko, vzala bych ji s sebou!" Bella odstrčila Ginny a se světýlkem na konci hůlky se ponořila do hloubi vězení.

Došla k Hermioně, popadla ji za ruku a táhla ji s sebou. "Hm, děvenka se nám sotva drží na nohou." zasmála se. "Nejspíš to dneska bude naposledy, takže se na to můžete taky podívat." Namířila hůlku na každého z nich a spoutala je, aby nemohli utéct. Potom je všechny tři před sebou vyvedla nahoru a Hermionu dál táhla za sebou.

V příjmacím salónku mezitím k Dracovi, Narcisse a Bellatrix přibyl ještě Lucius a Šedohřbet. Bella smýkla Hermionou o zem, zatímco Ron sebou začal škubat, aby mohl Hermioně pomoct. Nevypadala, že má nějaké naděje přežít mučení, které si na ni Bella chystala. Oči měla nateklé a zarudlé, tvář bílou jako čerstvě napadaný sníh, rty fialové, snad zimou. Její vždycky rozčepýřené vlasy byly zplihlé a barvou připomínaly bláto. To ale nebylo všechno. Hermiona byla kost a kůže. Špinavé kusy oblečení, které byly už dost roztrhané, na ní visely. Podle vzhledu by tu měla být nejméně dva měsíce, přesto všichni věděli, že je tu jen něco málo přes týden.

O to víc měl Harry chuť Bellatrix zabít. Jenže teď nemohl nic dělat. Hermioně stékaly slzy po tvářích, pořád ležela na zemi a znatelně se třásla. Bella k ní přistoupila dost blízko a namířila na ni hůlku.

"Takže teď, když tu máš svoje kamarádíčky, bys mohla začít mluvit, nemyslíš?" zaječela na Hermionu. "Jak jste přišli na viteály? MLUV!"

Hermiona se rozvzlykala a promluvila jen opravdu tichým hláskem. "Už jsem vám to řekla." Tohle ovšem mohla slyšet jen Bella.

Všichni teď sledovali, jak Hermionu zasáhla kletba Cruciatus. Harry začal zuřivě vrčet, Ron sebou škubal ještě víc a Draco měl co dělat, aby skryl vztek a slzy. Malfoyové přece nikdy nebrečí.

Hermiona se pod kletbou jen třásla. Nejspíš ji zažívala každý den, takže sebou překvapivě ani neházela. To očividně Belle nebylo po chuti.

"Víš co, ty mudlovská šmejdko? Když nechceš mluvit, budeš aspoň dělat, co ti řeknu! Imperio!" zařvala Bella a Hermiona se zvedla ze země do vzduchu. Bellina hůlka se posunula vlevo a Hermiona ji kopírovala.

"Přestaňte! Nechte ji!" zařval Ron a Harry na podporu zavrčel jako divá zvěř. Počkat.. Nebo to byl Šedohřbet?

"No jo, však si na ní budeš moct pochutnat, ale nejdřív ty informace!" Bella protočila oči. "Tak, děvenko, teď nám tady zatancuješ, jasný?" Hermiona sebou jako na povel začala ve vzduchu házet a trhat. Bella se smála, Šedohřbet vrčel, Ginny stékaly slzy po tvářích, Harry s Ronem byli naštvaní a snažili se vyprostit, Lucius a Narcissa všechno mlčky pozorovali a Draco? Ten zadržoval slzy a nutil se být v klidu, aby se neprozradil. Ještě několik minut tohle divadýlko trvalo, dokud Bella nezrušila kletbu a Hermiona dopadla na zem.

"Je tvoje!" otočila se Bella s pobaveným úšklebkem na Šedohřbeta. Ten jako na povel přišel k Hermioně a jednou chlupatou rukou ji vzal do vzduchu. Draco dostal nehorázný strach, ovšem než stačil promluvit, stalo se něco jiného.

"Nechte ji a já vám všechno řeknu!" Harryho výraz byl odhodlaný, ale uvnitř se bál víc, než kdy jindy.

"Platí, Pottere." zasmála se Bella. "Ještě ji nech!" otočila se teď na Šedohřbeta, který odhrnoval Hermioně vlasy z krku.

"Ale chci tu být s vámi sám." doplnil Harry. Bella pozvedla obočí a znovu se ušklíbla. "Fajn. Draco, odveď tady ty tři zpátky dolů a zůstaň tam, dokud tam nepřijdu."

"Ano, teto." Draco poslušně odvedl Rona a Ginny před sebou a Hermionu vzal do náruče. Dole ve vězení ji opatrně položil na zem a zkontroloval, jak na tom je. "Sakra! Potřebuje okamžitě ke Svatému Mungovi, jinak zemře. Mám.. Mám plán, Weasley. Ale bez Pottera to nepůjde. Musíme ještě počkat."

"Jakej plán, Malfoyi?" zeptal se Ron.

"Až tu bude Potter, přemístím nás všechny ke Svatému Mungovi a potom se vrátím domů. Budu chodit za Hermionou pravidelně, dokud se neuzdraví."

"Tak to je pěkná kravina, Malfoyi! Tvoje šílená tetička přivede Harryho a tebe tady potom s námi nenechá, chápeš? Navíc, máme s Harrym hůlky a můžeme se o Hermionu postarat sami. Pak ti napíšu, kde je, platí? Slibuju!" dodal, když viděl Dracův výraz. Draco už si s Ronem chtěl potřást rukou, když se ozvala ticha rána a vedle Rona se objevil Dobby.

"Dobby, kde se tu bereš?" rozzářil se Ron. Dobby však neodpověděl. Místo toho se rozhlédl. "Co se stalo slečně Grangerové?" zeptal se.

"Bellatrix na ni nejspíš celý týden používala Cruciatus. Dobby, ty se odtud můžeš dostat ven, že?" Rona nejspíš něco napadlo.

"Jistě." přitakal Dobby.

"Mohl bys odnést Hermionu-"

KLAP, KLAP, KLAP, KLAP..

"Dobby, schovej se, rychle!" vykřikl Draco tlumeným hlasem.

Ve dveřích se objevila Bella s Harrym, který se sotva držel na nohou "No, Pottere, přece jen si Šedohřbet pochutná na tvé kamarádce. Škoda, že ne dnes. Ale zítra se podíváme na představeníčko. A musím říct, že jsi opravdu hrdina. (Smích.) Sice jsi nekřičel, jako ostatní, ale i toho se dočkáme." A hodila ho (doslova) do vězení. "Draco.. Jdeme!"

Draco však nikam nechtěl. "Teto, mohl.. Mohl bych tu ještě chvíli zůstat? Víš, zrovna jsem tady těm dvěma chtěl předvést skutečnou bolest!" Draco lhal, jak jen mohl. Naštěstí tohle na Bellu zabralo. "Tak jen do toho. A potom přijď do jídelny." A Bella opustila vězení. Uff.

"Takže, Dobby, odnesl bys Hermionu a Harryho ke Svatému Mungovi?" dokončil Ron svou předchozí myšlenku. Dobby souhlasně přikývl a během několika následujících vteřin už byli ve vězení jen Ron, Draco a Ginny. Dobby se o několik okamžiků později vrátil a Ron ho poprosil, aby přemístil Ginny do Bradavic a, když skřítek a jeho sestra zmizeli, otočil se na Draca.

"Vím, že nebudeš souhlasit, ale chci s Bellatrix srovnat účty. Nemůžu na to ale být sám. Postavíš se proti svojí rodině a půjdeš do toho se mnou? Kvůli Hermioně.." Ron se zdál být opravdu přesvědčivý, protože Draco souhlasil.

Když společně vyšli po schodech do prvního patra, kde se nacházela jídelna, našli v domě jen Bellu a Narcissu. Šedohřbet odešel, což předtím říkala Bella. Ale kam se poděl Lucius? Ron si vzpomněl na Harryho neviditelný plášť. Měl ho u sebe, takže jen Dracovi naznačil, co má v plánu, a přehodil ho přes sebe. Draco vešel do jídelny a Ron mu byl v patách.

"Matko? Kde je otec?" začal Draco.

"Pán Zla ho zavolal společně s Fenrirem, takže tu dneska na oběd nebude." odpověděla mu Narcissa.

"Cisso, nevíš, kam jsem si dala hůlku?" ozvala se Bella z vedlejší místnosti. "Nenechala jsem ji dole?"

"Já ti tam pro ni zajdu, teto." nabídl se Draco. Zašel za roh, kde se zastavil. Ron si sundal plášť a společně na tři vešli do jídelny s hůlkami namířenými na Narcissu a Bellatrix. Nikdo nic neříkal, nikdo se ani nehnul, dokud ticho neprolomila Bellatrix. Otočila hlavu na Draca a s úšklebkem pronesla jediné slovo. "Zrádče!" Potom Ron odzbrojil Narcissu a oba - on i Draco - se přemístili ke Svatému Mungovi. Teď byl z Draca krvezrádce, ale pro lásku by udělal všechno.

Když miluješ, rodina jde stranou..Kde žijí příběhy. Začni objevovat