V Dolohovově skrýši

1K 82 2
                                    

Harry se konečně odhodlal promluvit. "Myslím, že bychom měli jít. Za chvíli se začne stmívat a my ještě nevíme, kde budeme spát. Co myslíte, půjdeme?" Draco s Ronem se vzpamatovali a souhlasně přikývli.

"Myslím, že to stopovací kouzlo na Dolohova nebude potřeba. Co.. Co ho zaměřit na Hermionu?" napadlo po chvíli cesty Draca. Harry i Ron ochotne souhlasili a Draco kouzlo několik minut přesměrovával. Nikdy by neřekl, že jeho kouzlení bude tak dobré.

Několik minut bylo ticho, dokud nepromluvil Ron. "Myslím, že jsem v tom vlaku zapomněl hůlku. Sakra!"

"Počkej, hned budu zpátky." Harry se s nejvyšším úsilím přemístil pryč a za několik minut byl zpátky i s Ronovou hůlkou. "Nemáš za co." Ron spěšně poděkoval a dál bylo zase ticho.

Když konečně dorazili k Dolohovově skrýši, Harry měl pocit, jako by to tam znal. No jistě, tady dřív bydlela jeho teta Marge. Tedy, když byla mladá. Divil se, že zrovna tam se Dolohov skrýval.

"Hmm.." Harry a Ron se otočili po zvuku. "Co je, Malfoyi?" promluvil Ron. Draco s odpovědí nijak nespěchal. "Hermionina stopa tady jaksi končí. Nejsou tu žádné padací dveře ani tajné komnaty či tunely. Prostě zmizela. I kdyby se přemístila, její stopa by to ukázala. Ale tady ta stopa končí."

"A to znamená?" zeptal se vyděšeně Harry.

"Že je Hermiona buď mrtvá nebo není člověk." ozval se ode dveří Ron. "Může být cokoliv - od upíra přes vlkodlaka až po zombie, ale taky může být předmět."

"Jenže taky může být někým jiným." doplnil ho Draco. Všichni společně přemýšleli, co se s Hermionou mohlo stát, dokud Harryho něco doslova neosvítilo.

"Zkusíme její životní funkce. Znám na to jedno Nitrozpytové kouzlo. Zkusím to, dobře?"

Než stihli Ron a Draco odpovědět, ozval se ode dveří na druhé straně chladný hlas. "Jistě, že to nezkusíte, Pottere!"

Omlouvám se, že vás nechávám čekat, ale nějak teď nestíhám. Nicméně chci poděkovat za všechny votes a reads a comments. Takže pokud se vám i tahle část líbila, určitě mi nechte komentík a bavte se :)
Kdo myslíte, že je ten člověk s chladným hlasem na konci?:)

Když miluješ, rodina jde stranou..Kde žijí příběhy. Začni objevovat