Zase na stopě

1K 71 2
                                    

Snape se ráno probudil opravdu brzo, tudíž už byl s pátráním hotový, když Harry, Ron a Draco vstali. Všichni byli nesví, proto na sebe moc nekoukali.

"Slečna Grangerová sem nikdy nevešla, ovšem její stopa ano. Dolohov s sebou vezl svou dceru, o které nikdo neví, proto chtěl, aby zůstala v utajení. Jelikož slečna Grangerová zůstala celou dobu ve vašem domě, pane Malfoyi, Dolohov vytvořil Mnoholičný lektvar, aby se jeho dcera mohla přeměnit ve vaší kamarádku. Poté bylo provedeno kouzlo, které ruší stopu a přesměrovává ji do neživých předmětů." vysvětlil Snape.

"Takže.. Hermiona je celou dobu v Malfoy Manor?" Harry to chápal, ale byl zmatený.

"Copak jsem to už jednou neřekl, pane Pottere?" pozvedl Snape obočí. "A teď mě omluvte, musím se vrátit zpátky do Bradavic." Potom se Snape s úšklebkem přemístil a nechal chlapce samotné.

"No, takže.. Ehm.. Asi půjdeme ke mně domů, ne?" odhodlal se Draco. Ron s Harrym souhlasili. Posbírali si věci, které s sebou měli a přemístili se zpátky do Malfoy Manor.

"Otče?" ozval se Draco v chodbě.

"Draco? Jsi to ty, drahoušku?" Tenhle hlas patřil jeho matce.

"Ano, matko, jsem to já." odpověděl Draco. "Je otec doma?"

"Není, zlatíčko. Pojď sem."

Draco šel, následován Harrym a Ronem, za hlasem své matky. Seděla v křesle v příjmacím salónku a po pravé ruce seděla ve druhém křesle její sestra. Harry zaskřípal zuby.

"Klid, Harry." chytl ho za ruku Ron. "Teď musíme být přesvědčiví a hlavně rychlí. Podle plánu, ano?"

Harry přikývl a Draco taky. Potom se otočil a vstoupil do příjmacího salónku s Harrym a Ronem v patách. Oba hráli zajatce, které Draco chytil někde v lese.

"Koukni, koho náš malej Dráček vede, Cisso." vykřikla Bellatrix.
Narcissa se ušklíbla a ihned ty dva nechala zavřít. Draco na ně nenápadně mrknul.

Harry a Ron začali hledat po celém sklepení, když už byli sami.

"Hermiono?"

"Harry?" ozval se dívčí hlas. Na pravé straně na zdi byla jediná zapalená louč. Dívka opatrně vystoupila na světlo a Harry s Ronem ztuhli.



Po delší době tu máme další díl. Budu ráda za každý komenatář nebo vote :3
Kdo myslíte, že bude ta dívka? Hermiona nebo někdo jiný? :) těším se na vaše názory:3

Když miluješ, rodina jde stranou..Kde žijí příběhy. Začni objevovat