Malfoy manor

1.5K 107 4
                                    

Když se objevili před Malfoy manor, Draco se ujistil, že budou moct bezpečně projít skrz všechna kouzla. Když si tím byl víc, než jistý, přošli všichni dovnitř. Harry s Ronem se drželi těsně u Draca, takže nebylo ani nijak zvlášť nutné držet jim dveře jen o vteřinu déle, než potřeboval Draco sám.

"Počkejte tady, jen to tu obhlídnu." špitnul Draco k Harrymu a Ronovi. Potom zmizel v další místnosti a Ron se neklonil blíž k Harrymu, ikdyž to nebylo nutné.

"Harry, já mu nevěřím. Možná Hermionu miluje, ale přece jen je to Malfoy. Co když nás podrazí a řekne Ty-víš-komu, kde jsme? Co když nakonci cesty někoho z nás zabijou? Sakra Harry, já se bojím!"

Harry si povzdechnul. "Rone, já mu taky nevěřím, ale jsem ochotný tohle všechno ignorovat, abychom našli Hermionu. Potom si s Malfoyem poradíme, ano?"

Ron jen tiše pronesl ano a sledoval, kdy se Draco vrátí. Harry už byl víc než netrpělivý, proto si začal opravdu tiše pobrukovat. Ron, aby je neprozradil, se snažil Harryho umlčet. Nakonec se objevil Draco ve dveřích přímo vedle nich a pronesl do ticha: "Hermionu odtud odvedl Dolohov před třemi dny. Musíme se vydat za ním, ale nebude to vůbec snadné.. Vlastně to bude to nejnebezpečnější, co bychom mohli udělat. Pokračujeme?"

Harry i Ron jednohlasně odpověděli: "S tím počítej!" a z každé strany chytili Malfoye za ruce. "Tak dělej, přenes nás za tím šmejdem!" vyrazil ze sebe Ron. Blonďatý zmijozel jen zavrčel, vydechnul a posléze se ozvalo prásknutí.


Když miluješ, rodina jde stranou..Kde žijí příběhy. Začni objevovat