Ztraceni

1K 77 2
                                    

Harry se vyděšeně otočil za hlasem. "Pro-profesor Snape.. Co vy tu děláte?"

"Nebuďte drzý, Pottere! Co bych tu dělal? Hledám čtyři idioty, kteří si jen tak zmizí ze školy. Jak tak koukám, Grangerová s vámi není, co? Jaká škoda. Tak kde je ta malá mudlovská šmejdka?"

Draco zavrčel, čehož si Snape naštěstí nevšiml. "Nevíme, proto ji taky hledáme, pane profesore." odpověděl se skrývanou naštvaností.

"Jak to myslíte, že ji hledáte, Malfoyi? A co zrovna vy ji máte co hledat?" vyjel po něm Snape.

To už Draco balancoval na hranici. "Protože jsem schopnější než Potter a Weasley dohromady, pane." Poslední slovo Snapeovi skoro vyplivl do obličeje.

"To bych tedy neřekl, pane Malfoyi. Jste stejně neschopný jako tihle dva dohromady." oplatil mu Snape. To už se Draco neudržel.

"Když dovolíte, rádi bychom pokračovali v hledání. Alespoň se neflákám a něco dělám, na rozdíl od vás. Pro kterou stranu zrovna teď pracujete? Pro Brumbála nebo pro Smrtijedy, hm? Nejsem idiot, PROFESORE, zato vy ano!"

Tohle Snape opravdu nečekal. "Vy si asi myslíte, jak jste mě teď ohromil nebo snad dokonce setřel, ale pravda je, že jste rozmazlený fracek stejně jako váš otec. Laskavě si sbalte svých pět švestek a vraťte se okamžitě do Bradavic! To samé platí pro vás dva!"

"Profesore, Hermiona je nejspíš v nebezpečí. Unesl ji Dolohov, který je mrtvý a Hermionina stopa končí tady, kde ho zabili. Mohl byste nám pomoct?" Harry nikdy nevěřil, že to udělá, ale stalo se. Prosil Snapea o pomoc.

"To vím i bez vás, Pottere. Dolohova jsem zabil já. Ovšem o slečně Grangerové nevím nic, nikde tu nebyla. Pomoci vám mohu, otázkou ovšem zůstáva, zda chci."

Harry si s Ronem a Dracem vyměnil významný pohled a poté se otočil na Snapea. "Uděláme cokoliv budete chtít, jen nám ji pomozte najít, profesore."

"Cokoliv říkáte..?" Snapeův pohled mluvil za vše.


Takže tu máme další díl. Co myslíte, že bude Snape žádat po téhle trojici za to, že jim pomůže? A kdybyste byli Snape vy, co byste žádali?

Ještě jsem chtěla říct, že občas nevím, jak kapitolu pojmenovat, takže napíšu trošku kravinu..:D Doufám, že to nevadí:) Jinak si to užijte:)

Když miluješ, rodina jde stranou..Kde žijí příběhy. Začni objevovat