Kıskançlık

147 8 14
                                    

- Tamam , Ayda Bike . Madem evlatlarimizin bilerek öldürüldüğünü iddia edersin , öyleyse tamam . Senin çözümünü deneyelim bide .

Bu cevabi alınca biraz sakinleşti Ayda ;

- Iyi , Alpagu Han . Kibrini yenip buna izin vermen de büyük bir gelişmedir senin için.
Şimdi bacımın yanına giderim , birkaç gün burda olucağım .
Ama gidince de gözüm kulağım burada olacak . Bacımın canını  sıkan bir şey olursa , anında burda biterim , dedi ulu eceye öldürecekmiş gibi bakarken .

Sonra girerken olduğu gibi , rüzgar gibi cıktı odadan.

Odada bir sessizlik oluştu.  Shizong büyülenmiş gibiydi . Kadının   güzelliği , hana bile baş kaldırışı , gür ve güzel sesi başını döndürmüştü.

- Kimdir bu kadın,  Alpagu Han ? diye sordu yüzünde pis bir gülümsemeyle.

Kadının dediklerine odaklanamamisti , bu yüzden Alpagununun evdeşinin kandasi olduğunu algılayamamıştı.

Alpagu tam cevap verecekti ki ,
Balamir girdi söze öfkeyle .

- Sanane , ne yapacaksın kim olduğunu.  Hem ne diye çıkmayıp orda bizi izlersin? diye çıkıştı  sıktığı dişlerinin arasindan .

- Sana ne olur, sen neden sinirlenirsin ? diye sordu Shizong,  pis sırıtışı silinmisti yüzünden. 

Balamir tam agzini açtı ki  , Alpagu girdi söze:  

- Dağ hanının kızıdır,  Shizong .
Imdi bittiyse gidebilirsin artık. 

- Alpagu Han, dedi Shizong . Ben düşündüm de ,yol çok yorucuydu , tekrar o yolu çekmek zor gelecek . Birkaç gün kalabilirim aslında burda , tabi sende izin verirsen.

Alpagu da odadaki herkeste prensin Ayda için kalmak istediğini anlamıştı. 

Balamir öfkeden kuduruyordu .
- Az önce kalmak istemem , dememis miydin Shizong ? dedi yine sıktığı dişlerinin arasından.
Ne oldu da değişti fikrin birden ?

- Birden yorulduğumu fark ettim , Balamir Yabgu. Bir mahsuru mu vardır senin için ?

Balamir tam bir şey diyecekti ki ,Alpagu
durdurdu onu .

- Tamam ,Shizong .
Danış Ata ,Çalayayıra söyle bir oda hazırlasınlar. 

- Saolun , Alpagu Han,  diyip cıktı odadan Shizong .

Öfkeyle abisine döndü Balamir .
- Neden kabul ettin abi , görmez misin neden kalmak ister ?

- Görürüm kandaşım,  sakin olasın.
Ayda yüz vermez zaten ona . Düşmanlarımızın ağzına laf mi verelim imdi?

Yine balamir tam bir şey diyecekken , sözünü kesti Alpagu .

- Tamam , yeter bu kadar , ben Tılsım 'ın yanına giderim , deyip odadan cıktı Alpagu Han.

Arkasindan öfkeyle baktı Balamir. O çıkınca da , arkasından hızla bahçeye çıktı hava almak için. Peşinden giden Saltuk,  yanına yaklaşıp,  kolunu omzuna attı.
Kendini onun yerine koymuştu da , gerçekten çok öfkelenirdi aynısı Çolpan için olsa  .

- Merak etmeyesin Balamir Beg , Ayda ya yaklaşamaz o çinli  . Candaşımi tanırım , en ufak hareketini yakaladımı rezil eder o albızı.

Kafasını sallayıp , gulumsemeye çalıştı.
O da diğer elini omzuna koydu Saltuk' un. Sonra da içeri girdi , gidip Ayda' yı bulacaktı.
                                .....

Tılsım Bike nin toyundan beri tanışıyorlardı Aydayla. Tılsım Bike nin toyundan 1 bahar sonra da birbirlerine itiraf etmişlerdi . 2 bahardır yavuklu gibi bir seydiler .

DESTAN ♡ ~ Ayda Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin