KURT ile YILAN

104 7 2
                                    

19 Bahar Önce

Hatırladığı anıyla yüzünü ekşitti kadın.
Tüyleri diken diken olmuştu yine. Çok korkmuştu o gün , ama kendine bile itiraf edemiyordu bunu . Çünkü kolay kolay korkmazdı. Yediremezdi kendine korkuyu.
Oysa ki o da insandı , korkabilirdi...

Kaç kere ölümlerden dönmüştü, onlarda bile korkmamıştı fazla. Ama o gün , tecavüze uğrayacağını sanmıştı , bu ölümden beterdi.

Yine bir şey yapmaya kalkışır mıydı acaba ?

Ayağa kalktı , çantasını geçirdi boynundan .

- Ben giderim , Kırcicek burda kalır.

- Neden , seninde içine kurt düştü degil mi ?
Gitme derim bugün , acelesi mi vardır ?

Durdu , gözlerini yumup derin bi nefes aldı Ayda.

- O albızdan korkacak değilim , anladın mı ?

- Yine burnunun dikine gidersin, aksini görsem şaşardım zaten, dedi Balamir bıkmış gibi bir tavırla.
Şimdi ne desemde , kavgada etsek yine bildiğini yaparsın .

- ...

- Bir gün bu laftan anlamazlığın
başımıza bir şey getirecek .

- Gelirse de benim başima gelir , size dokundurmam ucunu , merak etmeyesin.

- Senin başına bir şey gelmesi bize de gelmesi demek değil mi , ne demek ucu size dokunmaz , dedi sinirine hakim olamayarak biraz sertçe.

- Bana da bir şey olmayacak .
Hem huyum böyle ne yapayım, anamızdan böyle doğmuşuz , dedi gülerek. Ortamı yumuşatmaya çalışıyordu.

- Içim hiç rahat değil. Ben de gelirim seninle.

- Olmaz, sen burda kal. Zaten ben olmayınca çok hırçınlaşır , seni de görmezse ortalığı ayağa kaldırır bu cadı , dedi kızına bakıp gülerek.

- Yalnız gitme, yanına alp al .

Başıyla onayladı kadın.

Yaklaşıp babasının kucağındaki kızının minik eline parmağını yerleştirdi. Sıkıca tuttu anasının elini küçük kız.

Yanağından öptü Ayda kızının.

- Imdi anan bir yere gidip hemen gelecek , yine aglama krizlerine girip bıktırmayasın küneleri cadı bike, dedi yavaşça karnını gıdıklayarak.

Tatlı bir kahkaha attı kız. Kollarını uzatıp anasının kucağına gitmek istediğini belli etti .

- Ana , kucak .

Adamın kucağından aldı kızını .
Kız yanağından öpüp sarıldı anasına.

Ayda nın içinde bir sıkıntı vardı zaten , ağlayası geliyordu bugün her şeye.Bir de kızı böyle yapınca dolmaya başladı gözleri.

Normalde gitmekten vazgeçebilirdi ama , bu hâllerini o adamdan korkusuna bağlıyordu, ve asla yediremiyordu .

- E ama vazgecirmeye çalışırsın sen sanki beni .
Bende istemem senden ayrılmak , ama han deden çağırır, napayım ?
Gerçi seni görmek istemişti ama, benimle idare edecek artık.

Son bir kez sarıldı kızına sıkıca, yanaklarını öptü.

Hemen çıkması lazımdı yoksa ağlayacaktı.

Babasının kucağına verdi kızı .

- Aydı, Ben giderim . Siz yokluğumu bile fark etmeden geleceğim.

DESTAN ♡ ~ Ayda Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin