Yakalanma

151 10 42
                                    

Saltuk , otağında uyumak için hazırlanıyordu. Zırhını çıkardı, temizlendi , pantolonunu giydi.

Tam üst kıyafetini de giyiyordu ki , biri girdi otağa.

-Çolpan , sen miydin korktum bi an .
- Benim tabi, ya kim olacak,dedi gülerek.

Yavaşça yaklaşıp , adamın çıplak göğsüne koydu ellerini.

Saltuk'ta iki elini omuzlarına yerleştirdi kadının.
Önce alnını, sonra da başının üstünden saçlarını öpüp kokladı.

- O kadar özledim ki , seni Saltuk .

Saltuk şaşırdı. Çolpan böyle açık açık demezdi normalde.
Gülümsedi. Ellerini kadının yüzüne yerleştirdi.

- Ne o Çolpan Han , sen böyle açık demezdin normalde beni özlediğini.

- Artık, hiçbir şeyi saklamayacağım senden Saltuk .
Adamın yuzune iyice yaklaştırdı kendi yüzünü. Gözlerinin içine kenetledi bakışlarını.
-Hissettiklerimi, seni ne kadar çok sevdiğimi, ne kadar özlediğimi saklamayacağım.

- Çolpan , dedi Saltuk nefes nefese.
Kadının en ufak teması, nefes nefese bırakıyordu onu.
Ayda Bike geldi mi ?

- Hayır, gelmedi daha, dedi Çolpan bakışları adamın dudaklarına kayarken .

- Keşke bu gece gelmese.

- Gelse ne olacakmış, onun da az sırlarını bilmeyiz . Hem ben koca kadınım, hem de hânım. Istediğimi yaparım. Ona sormayacağım herhalde .

Daha fazla dayanamayıp, adamın dudaklarına yapıştırdı dudaklarını.
Ellerini boynunun arkasında birleştirdi.
Artık, böyle konuya direkt giriyorlardı.

Saltuk zaten kaç gündür Çolpan'ın özlemiyle yanıyordu. Bu hareket ile tamamen bıraktı kendini.

Ellerini , kadının belinde birleştirip, aralarindaki mesafeyi sıfıra indirdi.

Yavas başlamıştı ama , derinleşerek uzun bir süre devam etti öpüşmeleri.
Dilleri , dudakları savaş veriyordu sanki.

Ilk ayrılan Saltuk oldu . Nefes nefese kalmıştı.

- Çolpan, bak Ayda gelip görmesin böyle. Ben çok daha fazlasını isterim şu an , dedi kadını iyice kendine bastırırken .

Çolpan da ipleri koparmıştı çoktan.
Tekrar kısa kısa öpmeye başladı adamın dudaklarını.
Opüşleri arasında konuştu.

- Gelmez şimdi - bilirim onu - sabaha kadar 4 nala at sürer - sakinleşmek için.

Gülümsedi Saltuk.
- O zaman o sakinleşedursun , bizim kandaşıyla ufak bir işimiz vardır, dedi başını kadının boynuna gömerken .

Ufak ufak öpüşleri Çolpan'ı kendinden geçiriyordu.
Boyun,zayıf noktasıydı kadının.

Saltuk kadının boynunu bırakıp dudaklarına döndü tekrar. Dudaklarını ayırmadan da , bacaklarından kavrayıp kucağına aldı .

- Madem , cadı Çolpan Hânimız bugün böyle sevgi doludur. Kullanalım bunu.

- Fazla şımarmayasın, Saltuk Beg, diye karşılık verdi Çolpan Han gülerek.

Çolpanı kenardaki minderlere götürüp, yatırdı. Kendi de üstüne çullandı, öpmeye devam ederken.

...

Ayda , ırmak kenarından ayrıldıktan sonra, atını bir süre daha 4 nala sürdü.
Oldu olası çok iyi geliyordu bu ona .

Öfkesi yatışmıştı, ama sabaha kadar sürmek istiyordu canı. Öyle yapmaktı niyeti de .

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 28, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

DESTAN ♡ ~ Ayda Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin