2. Вечеря

35 4 0
                                    

Вони спустилися на перший поверх. Пройшлись по коридору, й зайшли у велику кімнату. Там був велечезний стіл майже на всю кімнату. Й багато стільців. Проте людей на них було мало.

 Проте людей на них було мало

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

- Нам пощастило. Ще не встигли прийти інші. А значить можна сідати майже всюди! - зрадів Джон.

- Така велика кімната... - була здивовала Евелін.

- Так. Я ж тобі казав, що в цьому будинку живуть усі люди з нашого міста. - пояснив Джон.

- Яке це місто? - спитала Евелін.

- Київ.

- Але ж це велике місто. А тут мабуть лише тисяча людей приблизно живе.

- Це через катастрофу яка сталася в минулому...В твоєму як раз часі. - пояснив Джон.

- Зрозуміло.

Джон й Евелін сіли на найближчі місця. Поступово почали з'являтися, ще люди. Скоро вся кімната була заповнена людьми. Усі були у старому одязі. Проте Евелін помітила одну дівчинку років з 12. У неї було довге та хвилясте каштанове волосся. І були голубі очі. Й вона мала одяг як у часи Евелін.

Принесли багато їжі. Правда не такої сучасної й смачно-класної. Там в основному було м'ясо. Та дивна їжа. Щось оранжеве, щось зелене, щось рожеве.

- Джоне, а що це за їжа? Я не про м'ясо. - ситала Евелін у Джона.

- Почекай, зараз я збігаю за меню. - відповів Джон й пішов до маленького столику, де сиділа якась жінка й щось записувала.

Джон повернувся й простягнув Евелін листочок з меню. Евелін почала читати список страв.

Меню:

1. М'ясо з травою;

2. М'ясо (звичайне);

3. Ягоди з травою та м'ясом;

4. Підсмажена трава;

5. Підсмажені гриби;

6. Корінці з яблуками;

Дівчинка що загубилась у часіWhere stories live. Discover now