Це була Арія.
— Арія? — не повірила Евелін.
Вона підбігла й обійняла її.
— Евелін, як ти тут опинилася? — спитала Арія.
— Це, е-е... довга історія, — відповіла Евелін.
— Мені треба знати усі подробиці! Навіщо тобі треба було йти сюди? Ти ж знаєш, що це заборонено!
— Кожен припускається помилки, Аріє, — заступився за Евелін Джон, цього дівчинка не очікувала.
— В будь якому випадку я так рада, що ви вибрались звідси! Я вже хотіла йти по підмогу. Джоне, тебе не було 2 години!
— Ну, вибач... Нас замкнули у в'язниці, — відповів Джон.
— Хто це там? — почувся чийсь голос здалеку.
— Та це ж ті двоє кого ми замкнули у в'язниці сьогодні! — відповів інший.
— А я казав, треба було перевірити камеру, вони точно знайшли якийсь підкоп! Лови їх!
— Хутчіше! Тікаймо! — крикнула Евелін й вони побігли в бік племені Промінь.
За ними помчали двоє чоловіків. Джон перетворився на кота, а Арія пускала у переслідувачів сюрикени. А Евелін була без зброї й не була трансформтвариною, тож вона просто бігла.
Й десь напів дорозі вона спіткнулася, й впала на землю. Джон знову перетворився на людину й повернувся до Евелін, щоб допомогти їй встати.
— Ні, біжи! Я сама впораюся. Тебе через мене можуть впіймати! — заперечувала Евелін.
— Якщо вони тебе впіймають батько мене вб'є! Я ж мав тебе захищати, — сказав Джон й допоміг Евелін піднятися.
Невдовзі вони знову щодуху мчали до Променя. Але на цей раз Джон не перетворювався на кота й тримав Евелін за руку.
— Можемо спинятися. Здається за нами вже не біжать, — сказала Арія коли вони пробігли певну відстань.
— Фух... Ледве відірвалися, — втомлено промовила Евелін й безсильно впала. — Я ніколи ще так багато не бігала.
— Тому що ніколи ні від кого не тікала? — уточнила Арія.
— А від кого можна тікати у тихому спокійному містечку? — запитанням на запитання відповіла Евелін.
— Головне, що все тепер позаду.
— Ні, — заперечив Джон. — Все тільки починається. Евелін не вміє ні на кого обертатись.
— Джон, я теж не вмію. Ну то й що? — незрозуміла Арія.
— Ти не вмієш тому що ти людина.
— Евелін теж людина.
— Цілком не виключено, що вона може бути Обраною. Отже, якщо вона нею виявиться, вона вмітиме обертатися на тварину.
— Я думала ми закрили тему з Обраною, — образилася Евелін. — Це не можу бути я!
— А якщо можеш? Тебе ледь не спіймали через те, що ти не вмієш обертатися.
— Вибач Ев, та Джон має рацію. Ти можеш виявитися Обраною. Зараз вона нам дуже потрібна, щоб врятувати світ.
— Це безглуздо! — закотила очі Евелін.
— Ну Евелін! А якщо ти нею виявишся! Ми всі на тебе так довго чекали! — вмовляла Арія.
— Я помітила, — саркастично мовила Евелін згадавши свою першу вечерю у штабі Промінь.
— Будь ласка! Просто спробуй!
— Евелін, — звернувся Джон. — Ми просто спробуємо. Якщо ти не виявишся Обраною, ми від тебе відчепимось з цим.
— Як багато треба зробити, щоб тобі дали спокій, — протягла Евелін, та все ж таки погодилась.
— Вирішено! — вигукнула Арія. — Джон порадиться з татом, й якщо він дозволить, можемо починати вже на цьому тижні!
— Домовились. А тепер нам пора повертатися. Якщо нас тут помітять так пізно, нам кінець, — посміхнувся Джон й підвівся.
— А такого допустити не можна. Нам, ще Евелін випробовувати, — усміхнулася Арія, й вони рушили до штабу.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Дівчинка що загубилась у часі
Fantasy!Повертаю цю книжку! Дівчинка Евелін ніколи не підозрювала, що може подорожувати у часі, й здатна врятувати увесь світ. Адже вона обрана...