11. Трансформтварини

6 1 0
                                    

На наступний день Джон домовився з його батьком про випробовування Евелін.Через декілька днів мали початися тренування. Евелін була схвильована. Вона розуміла, що мало шансів, що вона виявиться Обраною, але якщо виявиться, то що її далі очікуватиме? Це питання крутилося у Евелін останні два дні, й чим більше вона про це думала, тим більше жалкувала, що погодилась.Після обіду дівчинка вже невпевнено йшла з Джоном до галявини де мали відбутися випробування. І хоч як би Евелін не була схвильована, вигляду вона не подавала.

— Е-е, Джон, — звернулася Евелін.

— Що? — відгукнувся він.

— Поки ми йдемо на місце, може розкажеш, щось про цих трансформеротварин?

— Так, звісно. Трансформтварини — це люди які можуть перетворюватись на різноманітних тварин.

— Вибач, ти сказав на різноманітних? — незрозуміла Евелін.

— Саме так. Наприклад, я — чорний кіт. А мій батько — чорна собака. Але ми не ворогуємо між собою, — посміхнувся Джон.

— Тобто колір тварини залежить від кольору волосся? — спитала Евелін.

— Не завжди, але найчастіше — так.

— Цікаво. А Арію ви теж випробовували коли вона тут з'явилася?

— Так, але вона виявилася чистокровною людиною, — відповів Джон. — Ось ми й на місці.Хлопець вказав на галявину, де вони тільки но зупинилися. На диво, окрім Арії там нікого й нічого більше не було.

— То ви самі мене навчите? — здивувалася Евелін.

— Аякже. Це не важко, тож думаю ми й самі впораємося, — відповів Джон.

— Е-е... ну гаразд. З чого мені починати?

— Тобі треба зосередитись, — сказав Джон.

— Заплющити очі й подумати про, щось хороше. Це може бути будь що, що робить тебе щасливою, — пояснила Арія.

— Так, — підтвердив Джон. — Спогади з дитинства, найщасливіші дні життя. Пригадай це.

— А після того в думках прокажи: Енергія, що збереглася в моїй душі, проявися силою, нехай стану Трансформтвариною.

Евелін заплющила очі й поринула у роздуми. Найщасливіші моменти, дні коли вона була щаслива...

У своєму дитинстві дівчинка мало пам'ятала таких днів. Вона жила зі своєю мамою та сестрою у невеличкому будинку. Матір тяжко працювала, так як тато був часто у відрядженнях, й треба було на щось жити. Тому вона рідко спілкувалася з Евелін. Й дні з дитинства Евелін не відрізнялися від усіх інших. Але вона мала сестру Скарлет яка любила її. Любила по справжньому.

Дівчинка що загубилась у часіWhere stories live. Discover now