5. Тренування

20 2 0
                                    

- Доречі, ми вже прийшли. - сказав Джон й показав рукою.


Вони прийшли на галявину. Вона була великою. Людей було не мало, але ніхто майже не говорив. Це місце сподобалося Евелін.

- Гарне місце для відпочинку. - не втрималась дівчинка.

- Я так не думаю. Вибирай краще інше місце для відпочинку, якщо не хочеш, щоб в тебе прилетіла стріла чи ніж. - сказав Джон.

- Хах, добре.

- Пригнись. - сказав швидко Джон, й машинально нахилив Евелін, що вона ледве не впала.

- Що сталося?! - не зрозуміла дівчинка. - Я ледве не впала!

- Хех, і це все, що тебе хвилює? Подивись на дерево позад тебе. Бачиш стрілу? Тільки но зараз прилетіла. А могла б в тебе попасти. Просто ти дуже неуважна. - пояснив з насмішком Джон.

- Вибачте, що ледве в вас не попав. Я просто тільки вчуся, і ще не вмію стріляти добре. - почувся голос якогось хлопчика років з 11, в руках він тримав лук.

- Ей, чувак, ти мене ледве не вбив! Остерігайся мене, бо скоро зможу зробити те саме! - сказала розлючено Евелін.

- Евелін, заспокойся. Він же випадково. Ти ж могла зробити те саме. - сказав Джон.

- Не кажи так, наче знаєш мене! - відрубала дівчинка.

- Добре, добре. Але потім будемо сперечатися. А зараз пішли вибирати тобі зброю. - сказав Джон.

- А навіщо мені зброя? - спитала дівчинка.

- Ти в лісі, тут всього можна очікувати. До того ж ми маємо захищатися від плем'я "Іскра". - пояснив Джон.

- А що це за плем'я? - спитала Евелін.


- В цьому місті є два плем'я. Одне "Промінь", це ми. А інше "Іскра". Від початку життя після катастрофи, ми запеклі вороги. Розумієш, там де вони живуть, нема ні ягід, ні дерев з плодами. Й мало худоби. Тож вони їдять тільки корінці й траву. Й хочуть нас вигнати звідси, щоб отримати багато чого. Тобто у нас є того, чого нема у них. А ми, як ти розумієш не збираємося віддавати нашу територію. Тому й воюємо. - розповів Джон.

- Невже не можна вкласти перемир'я з плем'ям "Іскра"? І тоді ви всі зможете жити разом, й не ворогувати. - спитала Евелін.

- Не можемо. Вони хочуть забрати всю територію. Щоб це було їхнє. І свою територію вони не вітдадуть. Тобто хочуть мати свою територію, й нашу. А нас вони просто повбивають. - сказав Джон.

Дівчинка що загубилась у часіWhere stories live. Discover now