- Евелін, ти мене пам'ятаєш?
- Так, Аріє! Я така рада, що знову зустрілася з тобою! Може будемо знову друзями? - спитала з надією Евелін.
- Звичайно. - погодилася Арія.
І тут в кімнату забіг Джон.
- Нарешті випустили! - сказав роздратовано він. - Ну й галасу я там наробив захищаючи тебе.
- Дякую. - сказала Евелін.
- Ти як? - спитав Джон.
- Наче нормально. - відповіла рудоволоса.
- Вже познайомилася з Арією?
- Скажу чесно, я й раніше була з нею знайома. Раніше ми дружили. - пояснила Евелін.
- Чудово. Я теж з нею знайомий давно. Правда не так давно як ти. - сказав Джон.
- Слухайте, давайте разом дружити? - спитала Арія.
- Я не проти. - сказала Евелін.
- Я теж. - погодився Джон. - Це добре, що ми тепер друзі. Бо батько сказав, що завтра розпочнеться тренування.
- Тренування? - не зрозуміла Евелін.
- Так. Завтра дізнаєшся. А зараз Аріє, йди в свою кімнату спати. Вже пізно. Надобраніч. - сказав Джон.
- Добре, добраніч. - сказала Арія.
- Добраніч. - теж сказала Евелін.
- Джоне, ти не спиш? - сказала Евелін коли лягла в ліжко.
- Ні. Щось сталося?
- Що це за катастрофа яка сталася у моєму часі?
- Вибач, я не спитав чи можна тобі це розповідати. - сказав Джон.
- Джоне, наді мной будуть продовжувати знущатися бо я "причина" катастрофи! Я маю знати, що це за катастрофа, щоб відповісти їм, що я до неї не причетна. Бо ніяк "відкриттів" я не планую робити в цьому році. Тож катастрофу ніяк не можу створити!
- Добре, але я не певен, що це треба розповідати прямо зараз. Вже пізно, і я хочу спати. - відповів Джон.
- Ох, Джоне! Ну, нехай так. Але завтра ти зобов'язаний мені це розповісти! До наших тренувань. - погодилася Евелін.
Але вона не могла заснути, все обмірковуючи, що це за катастрофа через яку її звинувачують, що за тренування. Але вона повірити не могла, що станеться завтра..
Вибачте, що глава маленька. Наступна буде більша.
Не забувай про зірочку та коментар!
ВИ ЧИТАЄТЕ
Дівчинка що загубилась у часі
Fantasía!Повертаю цю книжку! Дівчинка Евелін ніколи не підозрювала, що може подорожувати у часі, й здатна врятувати увесь світ. Адже вона обрана...