- А у вас є бібліотека? - спитала через місяць Евелін у Джона.
- Бібліотека? Ти любиш читати? - спитав Джон.
- Хех, так, - відповіла Евелін.
- Ти мабуть здивуєшся, але у нас є бібліотека. Навіть в таких умовах, у нас є книжки. Ми відновили їх.
- А де знаходится у вас бібліотека?
- На першому поверсі, - відповів Джон. - Я можу тобі показати.
- Та ні, не треба. Я сама знайду, - заперечила Евелін.
- Добре. Коли зпустишся по сходах, повернеш ліворуч, й там буде бібліотека. - пояснив Джон.
- Добре, дякую, - сказала Евелін та попрямувала до дверей.
Як раптом Джон її зупинив.
- Ой, і Евелін. Забув сказати.
Дівчинка обернулася.
- У бібліотеці є розділ «Заборонена література». Не дивуйся чому він за ґратами, - сказав Джон. - Він лише для старост і правителя цього будинку. Там заборонені для всіх нас книжки. Навіть мені, сину правителя, не можна туди заходити.
- Добре, я зрозуміла, - сказала Евелін й вийшла з кімнати.
Вона спустилася сходами на перший поверх, повернула ліворуч, та побачила двері на яких було написано «Бібліотека». Евелін зайшла туди. Це була величезна зала, заставлена книжковими шафами, на якій лежали й самі книжки.
Ляпків тут було не багато. Тому в бібліотеці була тишина.
Евелін почала ходити по бібліотеці, шукаючи книжки які б могли привернути її увагу. Через деякий час вона все ж таки вирішила взяти «Зупинка 411» та «Далечінь». Ні на яких «Гаррі Поттерів» дівчинка вже не сподівалася. Як раптом Евелін помітила ґрати за якими стояли книжки, з цікавості вона підійшла туди, та помітила книгу «Таємниця племені Промінь, та секрет племені Іскра».
Дівчинка відійшла подалі від цього відділу, й стала міркувати. Так, їй безперечно було цікаво, що ж написано у тій книзі. Але ж це заборонена книжка. Але ж так цікаво дізнатися, що це за секрет прем'я Іскра... Евелін так захотілося дізнатися, що вона вирішила чого б це їй не коштувало, почитати цю книжку. Зовсім трохи. Але хоча б дізнатися трошки про цей секрет. В результаті дівчинка вирішила вночі, коли в бібліотеці нікого не буде, і всі полянають спати, пробратися в бібліотеку, та взяти цю книжку.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Дівчинка що загубилась у часі
Fantasy!Повертаю цю книжку! Дівчинка Евелін ніколи не підозрювала, що може подорожувати у часі, й здатна врятувати увесь світ. Адже вона обрана...