1 | Hepiniz, Evinize Hoşgeldiniz.

744 54 55
                                    

mcgonagall ask kadınım ya çok seviyorum kadını

iyi okumalarr

...

Hogwarts, savaştan sonraki süreç içerisinde olabildiğince toparlanmaya çalışmış ve belirli bir ölçüde başarılı olmuştu. Son iki müdürü Albus Dumbledore ve Severus Snape öldükten sonra biçim değiştirme öğretmeni Minerva McGonagall müdüre olarak atanmıştı. Sihir bakanı Kingsley bu kararı mutlulukla karşılamıştı, yaralar yavaş yavaş sarılmaya başladığında temmuz akşamlarından birinde çoğu yedinci sınıf öğrencisine yeniden mektup gönderilmiş, eğitimlerini tamamlamaları için teklifte bulunmuşlardı.

Hermione Granger, kariyerine verdiği önemden ve değişen hedeflerinden dolayı mektuba olumlu tepki verenler arasındaydı. Fakat bu bir yılı yalnız başına geçirmek istemediğinden Ron Weasley ve Harry Potter'ı ikna etmeye çalışmıştı.

Ron, zaten kabarık saçlı bu kıza aşık olduğundan olsa gerek çok da olumsuz cevap veremedi, teklifi hemen kabul etti. Aslında 'altın üçlü' olarak mezun olmalarına bile gerek yoktu, tüm büyücülük dünyasını kurtaran bu üçlünün iş bulabilmesi için eğitim almasına gerek yoktu. Yine de Ron, kız arkadaşı için mektuba olumlu bir dönüş yaptıktan sonra abisi George'un savaştan önce ikizi Fred ile işlettiği şaka dükkanından ayrılmıştı.

Onları asıl uğraştıran kişi Harry olmuştu. Genç adam, savaş bittikten sonra dağılmış psikolojisinin etkisiyle kendini bir süre Grimmauld Meydanı 12 Numara'ya kilitlemişti. Kimseyle konuşmak istemiyordu; kapısına kadar gelen muhabirleri kovmuyordu bile. Ancak takdir edilmesi gerekirdi ki Hermione Granger, en yakın arkadaşı için bile korkutucu olabilen bir insandı.

Hermione ve Ron'un ısrarları karşısında Harry daha fazla uzatmadan Hogwarts'a dönmeyi kabul etti. Bunu aslında onları kırmamak için veya gerçekten Hogwarts'ı görmek için kabul etmemişti, sadece düşünceleriyle baş başa kalmış biri olmak istemiyordu daha fazla. Belki de bu yüzden Hermione'nin Hogwarts başlamadan önce bir terapiste gitme fikrini de gözden geçirebileceğini söylemişti.

Eylül ayında başlayan Hogwarts ile birlikte öğrenciler yeniden okula hücum etmeye başlamışlardı. Hagrid üçüncü yıldan beri yaptığı gibi hem sihirli hayvanlarla ilgili ders veriyor, hem de okulun anahtarlar ve etraftan sorumlu görevlisi olarak öğretmenler masasında oturuyordu.

Sekizinci sınıfları bina ayrımı gözetmeksizin ayrı bir ortak salona toplamışlardı. Burası, telafi sınıfı mezun olana kadar var olacak geçici bir yerdi. Yine de büyük salondaki masaların büyüklüğünden cesaret alınmış olacak ki sekizinci sınıflar için ayrı bir masa yapmaya gerek görmemişlerdi.

"Buraya yeniden gelmek çok tuhaf," dedi Hermione Ron'un koluna girmiş bir şekilde. Hemen sağındaki Harry'ye bakmadan sadece Ron ile konuşuyor gibiydi. "Değil mi? Yani, en son birkaç ay önce gördük ve o zamanki haliyle şimdiki halini düşündüğümüzde gerçekten çok garip. Her şey eskisi gibi sanki," burukça güldü. "Yine de hiçbir şey eskisi gibi olmayacak."

Ron, Harry'nin konudan rahatsız olduğunun farkına vararak "Geri dönenler arasında kimler olduğunu biliyor muyuz?" diye sordu. "Yani, ben sadece Luna'nın ve Neville'ın geri döndüğünden haberdarım. Luna zaten bu yıl altıncı sınıf hâlâ, geri dönmese sorunlarla karşılaşabilirdi. Neville'ı da kompartımanlarda gördüm."

"Ben Parkinson ve Zabini'nin geri döndüğünü biliyorum." dedi Hermione. Çoktan Gryffindor masasına oturmuşlardı. "Nott'un da geri döndüğünü duydum. Ama zaten geri dönseler neye yarar ki? Mezun olsalar da kim onlara iş verir ki?"

Harry, konunun Slytherinlere dönmesiyle sohbete katıldı. "Birinin iş vermesine gerek yok, zaten doğduklarından itibaren meslekleri belliydi. Finansı ve işi yönetmek, başka bir hedefleri varsa da ailelerinin onlara vereceği gelecekten cayacaklarını sanmıyorum."

anti-heroHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin