Odada konuşma sesleri artarken birisinin ses yapmamaları için uyardığını duymuştum. Yerimde rahatsızca kıpırdayıp gözlerimi açtım. Elimi ağrıyan boynuma götürüp hafif masaj yaptım.
"Zümra hadi bak Ayaz'a uyandı. Gidelim eve" dedi Asya yanıma hızla gelerek. Bakışlarım direkt Ayaz'a gidince dikkatle bana baktığını gördüm.
"İyi misin?" diye sordum hemen. Kafasını salladı. Alçılı olan ayağımı ellerimle destekleyerek kaldırıp ayağa kalktım. Ayaz benim kalkmam ile yatakta oturdu. Koluna takılı olan serum az kalmıştı. Muhtemelen serum bitince çıkaracaklardı. Yada astımı olup yorgun düştüğü için biraz daha hastanede bekleteceklerdi.
"İyi olduğuna göre gidebiliriz artık" diyerek sandalyeme ilerledim. Daha iki adım atmamışken Ayaz'dan öksürme sesleri gelirken endişeyle ona baktım. Boğazını tutmuş öksürürken ayağımda alçı olduğunu umursamadan hızla yanına ilerledim. Ne yapacağımı şaşırmış şekilde yanında dururken Denis bir bardak su içirdi.
"İyi yen- Zümra merak etme" dedi sırıtarak. Denis içirdiği bardağı alıp geri çekilirken Ayaz bana baktı.
"Aslında iyi değilim, kalsan?" dedi fısıltıyla bana yaklaşarak. Göz devirip bende ona yaklaştım.
"Numaraların bana işlemez Ayaz ivanova" dedim sırıtarak. Aramızda bir parmak kalacak şekilde yaklaşıp sırıttı.
"Az önce öyle gözükmüyordun ama Zümra Kalay" dedi. Geri çekilip arkamı döndüm ona. Sandalyeme oturduğum an Asya hızla gelip beni ilerletti. İkimizde hiç konuşmadan odadan çıktık.
"Bu Ayaz'ın sana yazdıkları ile tipi birbirine hiç uymuyor. Ben bu adamın güldüğünü ilk defa siz öpüşmek üzereyken gördüm. Konuşmalarınızda çok alay dolu" dedi Asya bir şeyleri çözmeye çalışıyor gibi.
"Onu bende fark ettim ama bana dışarıdan göründüğüm gibi değili gibi bir şey demişti. Demek ki o da benim gibi soğuk gözüksede sıcak kanlı birisi" dedim.
"Olabilir"
Koridorda ilerlerken karşıdan tekerlekli sandalye ile gelen dedemi görünce bütün moralimin çekildiğini hissettim. Arkasında iki adamla beraber bize doğru geliyordu.
"Dönelim" dedi Asya hızla.
"İlerlemeye devam et" dedim kararlı bir şekilde. Asya dediğimi yapıp hızını arttırarak ilerlemeye devam etti. Tam yanından geçecekken elini kaldırmasıyla arkasında ki adam durdu. Asya onu takmayarak ilerlemeye devam etti.
"Beni olduğum konumdan ayırmaya çalıştığını duydum. Boşa çabalama bașaramayacaksın. Olacakları bile bile her şeye karşı tedbir almıştım" dedi. Asya onun konuşmasıyla durup beni geri geri götürerek dedemin karşısında durmamı sağladı.
"Neden bunu yapıyorsun? Bu kıza neden sürekli eziyet ediyorsun? Yetmez mi yaptıkların rahat bırak onu artık" dedi Asya hızla. Dedem ona bakmak yerine bana baktı. Asya'yı duymamazlıktan gelmişti.
"Amacın ne?" diye sordum sadece. Dedem gülümsedi.
"Ailemin itibarı. Başka ne olabilir" dedi. Soğukça gülümsedim.
"Ailenin itibarını sadece seninle ilgili konuşarak mahvedebileceğimi biliyorsun değil mi?" diye sordum.
"Sonucunda ölüm olacağını düşünerek gazetecilere konuşabilirsin" dedi. Cebinden telefonunu çıkarttı.
"Ayrıca konuşmadan da mahvetmeyi başarabiliyorsun zaten" diyerek telefonundan instagram hesabımı açıp fotoğraflarımı gösterdi. Gülümsemem büyüdü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Meslektaş | Texting -TAMAMLANDI-
Mystery / Thriller0543*******: Ulan bir Fenerbahçe birde sen ömrümü yediniz 0543*******: Ama ikinizden de kopamıyorum işte Başlangıç / 16.12.2021 Bitiş / 27.09.2022