"Neden şuan konserde olmak yerine üzerine pijamalarını çekmiş eline aburcuburları almış otel odasında oturuyorsun?" elinde ki poşetleri kapının yanına bırakıp üzerinde ki kendisinde ilk defa gördüğüm montunu çıkartıyordu. O sırada babam balkon kapısını açıp odaya girdi.
"Hoş geldin hayatım" annem babama eliyle öpücük yollayıp topuklu ayakkabılarını çıkarmak için eğildi.
"Hiç sadece öyle olmasını istedim. Siz keyfinize bakın" annem ayakkabılarını çıkarıp yan tarafına koydu ve ayak bileklerine hafifçe masaj yapmaya başladı.
"Emin misin?" diye sordu tek kaşını havaya kaldırıp. Kafamı sallayıp elimde ki aburcuburları yan tarafımda duran masanın üzerine bıraktım.
"Emin misin kızım. Aslında annenle küçük bir işim vardı. Eğer kötüysen iptal edebiliriz" ne hakkında işlerinin olduğunu sormadan hızlıca kafamı sallayarak onayladım babamı.
"Pekala o zaman. Hayatım bu akşamı benimle geçirmek için hazırlanır mısın" duvarda asılı olan saate baktı babam. "Otelden çıkmamız için 15 dakikadan az bir süremiz var. Acele et bekliyorum seni" annem hızlıca kalkıp elinde ki poşetler ile beraber banyoya ilerledi.
"Ne yapacaksınız?" diye sordum merakla. Babam yatağın üzerinde duran takımı eline alıp diğer banyoya ilerlerken cevapladı sorumu.
"Annene küçük bir sürpriz sadece. Uzun zamandır baş başa vakit geçiremiyorduk. Rusya'ya gelme işini fırsata çevirip güzel bir şeyler ayarladım" dedi gülümseyerek. Aynı şekilde bende gülümseyip ayağa kalktım. Komodinin üzerinde duran televizyon kumandasını alıp televizyonu açtım. Türk kanallarını ararken banyo kapıları aynı anda açıldı. Annem ve babam aynı anda çıkarken beğeniyle ikisinde gezdirdim bakışlarımı.
"Keyifli akşamlarınız olsun dikkat edin kendinize" dedim gülümseyerek.
"Saol kızım" dedi babam. Annemin yanına gidip elini annemin eline geçirdi nazikçe.
"Sen bekleme bizi. Keyfine bak. Bara inmek istersen özel izin çıkarttırabilirim sana" dedi babam. Kafamı olumsuzca salladım.
"Sanırım alışveriş yapmaya çıkabilirim" ikiside kafasını sallayıp fazla oyalanmadan çıktılar odadan.
Telefonuma mesaj bildirimi düşmesiyle olduğum yerden ilerleyip şarjda olan telefonuma kimden mesaj geldiğine baktım. Tanımadığım Türk numarasıydı fakat yazdıklarından kim olduğunu anlamam pek zor değildi benim için.
0546*******: Zümra, bizimki engeli kaldırmanı istediğini rica ederek söylüyor.
0546*******: Konuşmak ve yanlış anlaşılmayı düzeltmek istediğini söylüyor.
0546*******: Yanlış anlama lütfen istersen beni de engelle.
0546*******: Rahatsızlık verdiysem kusura bakma.
Hiç bir şey yazmadan telefonumu elime alıp yatağın uç kısmına yerleştim. Asya ile olan mesajlașma kısmına girip ne yazacağımı düşündüm biraz.
Zümra: Sen yoksun canım fena sıkılıyor burdaa
Zümra: Keşke senide getirebilseydim buraya.
Asya: Bende gelmeyi çok isterdim kuzum.Asya: Ama işte en iyi sen biliyorsun durumumu
Zümra: Biliyorum balım da işte ne bileyim.
Asya: Senin şuan konserde çok eğlenmek gerekmiyor muydu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Meslektaş | Texting -TAMAMLANDI-
Mistério / Suspense0543*******: Ulan bir Fenerbahçe birde sen ömrümü yediniz 0543*******: Ama ikinizden de kopamıyorum işte Başlangıç / 16.12.2021 Bitiş / 27.09.2022