0.2 🥂

4.9K 214 40
                                    


0543*******: Günaydın güzelim. (06.13)

0543*******: Mesajlara gerçekten hiç bakmadın mı?

0543*******: Senin mesajlara çoktan bakıp bana sövmen ve hatta engellemen gerekiyordu.

0543*******: Bu işte bir terslik var.

🖇️

0543*******: Yine deden telefonunu mu aldın cidden(10.51)

0543*******: Ulan bende ki şansa bak.

0543*******: Tam cesaretlenip sana yazıyorum.

0543*******: Şansımı sikeyim ki senin o hiç sevmediğim deden telefonuna el koyuyor

0543*******: Neyse benim için sorun değil umarım senin içinde değildir

0543*******: Telefonunu alınca okursun zaten mesajlarımı.

0543*******: Bugün çok güzel olmuşsun.

0543*******: Her zamanki gibi aslında

0543*******: Göz kalemi sana çok yakışıyor.

0543*******: Ama bu yüzden Sultan hocanın gözleri hep senin üzerinde.

0543*******: Bi ara göz kaleminin markasını sormuştu sana.

0543*******: O günden sonra gözlerini senin üzerinden çeker sanmıştım da.

0543*******: Yanılmışım.

0543*******: Hem senin kullandığın markayı kullanıyor hemde sen kullanınca sana kızıyor

0543*******: İyi ki senin dersine girmiyor.

0543*******: Laf kavgalarınız çok olurdu.

🖇️

0543*******: Yeni markaya model olmuşsun güzelim.

0543*******: Hayırlı olsunnn.

0543*******: Umarım deden yine karışmaz modellik işine.

0543*******: Kusura bakma tatlım ama ben senin bu dedeni hiç sevmiyorum.

0543*******: Hani babanı ve anneni anlıyorum adam gidici pek üzmek istemiyorlar ama.

0543*******: Sana ve özel hayatına annen baban karışmıyorken onun pek karışma hakkı yok.

0543*******: Bir ayağı çukurda zaten diğer ayağını da çukura itmemek için kendimi zor tutuyorum yemin ederim.



@goodluckbaby:

Yeni modeli olduğum markanın çekimindenn!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yeni modeli olduğum markanın çekimindenn!

O zaman yeni markamız hayırlı olsun diyelim

Bana böylesine şahane tasarımların modeli olmam için fırsat veren ve destek olan herkese teşekkür ederim.

Umarım yolumuz ayrılmaz. Böylesine şahane tasarımların modeli olmaya devam etmeyi çok isterim❤️

@beyyeza: Hayırlı olsun!!❤️

@asumanan: Hayırlı olsunn 🥵

@_.gazelxx: Hayırlı olsun. Link alabilir miyiz acaba?
↬@goodluckbaby: Story de birazdan paylaşıyorum.


🖇️🖇️

herkezeantiyim: Modellik hiç sana göre değil.

herkezeantiyim: Eski gönderilerine kadar indim ve postlarda hiç yüzünü göstermediğini gördüm.

Herkezeantiyim: Fiziğin hiç güzel değil. Eminim yüzünde güzel değildir. Zaten güzel olsan yüzünü de postlarda görürdük.

Herkezeantiyim: Modellik işini bırakmalısın.

Herkezeantiyim: Senden daha güzel yüzü ve fiziği olanlar var. Bu işi onlara bırakmalısın.

Herkezeantiyim: Ayrıca paylaştığın postlarda modeli olduğun tasarımların hiç birini günlük hayatta hiç bir kız giyemez.

Herkezeantiyim: Sen ve linkini paylaştığın kıyafetler hepiniz iğrençsiniz

(Görüldü)

Meslektaş | Texting     -TAMAMLANDI-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin