Özel Bölüm

554 41 0
                                    

Oldukça uzun özel bölüm ile geldimmm

Aylar sonra buraya yazmak garip hissettirse de tekrar yazdığım için mutluyum.

Keyifli okumalar diliyorum hepinize🧚🏻‍♀️

🥂

"Gitmek zorundayım. Biliyorsun"  karşımda oturmuş, gözleri dolmuş ağlamamak için kendisini sıkıyordu. Sol yüzük parmağında ki yüzüğünü aralıksız baş parmağı ile çeviriyordu. Göz altları şişmiş saçları hiç olmadığı kadar dağılmıştı. Karşımda hiç olmadığı kadar kötü duruyordu.

"Bak kötü hissettiğini biliyorum ama" camdan dışarıya bakan bakışları yavaşça bana döndü.

"Berbat hissediyorum" dedi Rusça konuşarak. Yıllardır Rusya'da yaşadığım için eğitim almıştım. Artık konuşabiliyor ve konuşulanları da anlayabiliyordum.

"Fazla vaktim yok. Hepinizin yanında olamıyorum. Daha fazla kötü hissetme kendini. Başka çarem yok. Gitmem lazım sende ben gittikten sonra kendi evine git yalnız kal biraz. Yanına uğrarım"  dolmuş gözlerini kapatmasıyla sol gözünden bir damla göz yaşı düştü. İlk defa onu böyle gördüğüm için istemsizce gözlerim dolarken ayağa kalktım.

"Fotoğraf paylaş sürekli. Görmek istiyorum" dedi elinin tersiyle gözlerini silerek. Kafamı iki yana salladım.

"Daha fazla acı çekmene izin veremem. Bunu benden isteme" dedim. Masanın üzerinde duran telefonumu ve çantamı aldım.

"Başka kimseden isteyemem lütfen" dedi yalvarır gibi. Yutkunarak kafamı salladım.

"Tamam"  paltomu giyerken kapıdan Ayaz'ın geldiğini gördüm. Yanıma geldiğinde paltomun içinde kalan artık uzun saçlarımı içinden çıkardı ardından yanağımdan öptü.

"Önümde yapmayın bari. Hem sen neden geldin. Seni çağırdım mı?" diye sordu Denis isyan eder gibi.

"Eşimi saatlerdir esir tutuyorsun abi. İkinizde telefonlarınızı açmayınca merak edip geldim. Ayrıca güzelim uçağın kalkmak üzere gitmen gerekiyor" kaşlarımı çatarak Ayaz'a baktım.

"Sen?" diye sordum. Kendisi de benimle Türkiye'ye geleceğini söylemişti şimdi ise benim gideceğimi söylüyordu.

"Abimle kalmak daha doğru olur diye düşündüm" dedi. Anlayışla gülümseyip denise baktım. Bize değilde dışarıya baktığını görünce Ayaz'ın dudağına küçük bir öpücük bırakıp hızla yanlarından ayrıldım.

🥂

Asya: Ne demek gelemiyorum

Asya: Aylardır buluşamıyoruz senin işlerinden benimde okulumdan dolayı

Asya: Haftalardır bu gün için hazırlık yapıyorum herkes olacak sende geleceğini söylemiştin bana

Zümra: Üzgünüm acil çekimler çıktı yetişmesi gereken o yüzden gelemiyorum

Zümra: Hem beni biliyorsun işim olmasa gelirdim üzgünüm

Zümra: Sana ve arkadaşlarına iyi eğlenceler balım

Asya'nın attığım son mesaja görüldü attığını görünce telefonumun ekranını kapatıp yatağın üzerinde giymem için uçaktan inmeden önce hazırlanan elbiseye baktım. Kırmızı ince askılı mini elbiseyi giyinip giyinmemek arasında kalmıştım. Bugün Asya'nın doğum günüydü ve doğum günü onun için kapattırdığım barda kutlanacaktı. Liseden ve üniversiteden oldukça fazla arkadaş edindiği için oldukça kalabalık olacaktı doğum günü.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 11, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Meslektaş | Texting     -TAMAMLANDI-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin