Kapının tıklatılıp açılması ile boy aynasının üzerinde kendimde olan bakışlarımı hemen arkamda olan kapıya çevirdim.
"Zümra hanım hazırsanız eğer makyaj için sizi çağırıyorlar"
Üzerimde ki mavi parlak bikinimin göğüs kısmını düzeltip kapıya doğru döndüm. Ayağıma yan tarafta bulunan terlikleri geçirip kapıya ilerledim. Ayşe elinde bulunan garip defteri ile yolu göstermek amacıyla önümde yürümeye başladı. Kapısı açık bir odadan gülüşme sesleri gelirken aynı odaya bende girdim. Orta büyüklükte olan odada iki farklı makyaj aynası, çeşitli makyaj malzemeleri, bikini ve mayolar vardı. Makyaj masalarının tam ortasında büyükçe boy aynası vücut makyajı yapılırken gerekli olan en önemli şeydi. Benim odaya girmem ile makyözlerin ve kuaförlerin gülüşme sesleri dururken kimse gergin olmasın diye hepsine samimi bir gülüş sundum.
"Zümra hanım lütfen şöyle gelin" diyerek beni makyaj masasına yönlendirmelerine izin verdim. Sandalyeye oturup rahat bir pozisyon aldım.
"Dilerseniz biz makyajınızla ilgilenirken arkadaşlar aynı zamanda saçlarınızı tamamlasınlar" kafamı sallayarak onayladım onları. Biraz vakit geçmișken canımın sıkılmaya başlaması ile soru sordum.
"Partnerim kim biliyor musunuz?" diye sordum. Makyöz genç kız elinde ki fırçayla beraber etrafında dönüp aynaya bakarak gülümsedi.
"Denis ivanova" dedi hayranlığını açıkça belli ederek.
İsmi tanıdık gelirken nereden tanıdığımı düşünmeye başladım.
"Ünlü Rus şarkıcı Denis ivanova. Adamın daha dün konseri vardı. Enerjisine hayranım. Aslında adamı anlamıyorum neden daha büyük model şirketleri varken burayı tercih ettiyse. Mesela Zümra hanım sizide anlamıyorum. Yıllardır takipçinizim. Yıllardır modellik yapıyorsunuz neden daha iyi fırsatları reddedip böyle küçük bir yerde çalışıyorsunuz? " diye sordu kız. Hangisine cevap vereceğimi bilemezken ağzımdan tek bir kelime çıktı.
"Tecessüs" ağzımdan çıkan kelime ile hepsi anlamsızca bana baktı. Omuz silkip daha fazla kabul etmeyeceğimi belli ederek ayağa kalktım.
"Vücut makyajımıda halledinde biran önce çekimlere başlayalım" kızlar yanıma gelirken saçımla ilgilenen erkekler elindekileri toparlamaya başladı.
"Zümra Kalay. Çocukluğunda modellik işine başlayan ve küçük modellik şirketlerini büyütmek için elinden geleni yapan kolay kolay kimsenin tanımadığı yüzünü asla sosyal medyada göstermeyen ünlü gizemli model"
Aksanı bozuk Türkçe konuşan kişiye döndü bakışlarım ağır ağır. Saçlarının şeklinden hemen tanıdığım dün konserine gittiğim şarkıcıydı.
"Denis ivanova. Ünlü şarkıcı olduğu dışında hakkında hiç bir şey bilmediğim kişi. Beni nasıl bu kadar iyi tanıyorsunuz acaba?" diye sordum yarı alay ve merakla. İnsanların hakkımda bu kadar bilgi bile bilmesi beni gereksiz geriyordu.
"Partnerlerimi araştırmayı seviyorum diyelim. Sanada kesinlikle öneriyorum."
"Partnerlerim yalnızca benimle çekim yapılırken samimi olacakları ve onları özel hayatıma almayacağım için araştırmayı tercih etmiyorum" dedim kabaca. Üslubuma takılmadan mavi parlak şortunun iplerini sıktı. Bakışlarımı mimiklerini anlamak için üzerinden ayırmazken oda aynı şekilde bana bakmaya devam ediyordu.
"Küçük yaşta böylesine cesaret, takdir ettim seni" dedi gülümseyerek.
"Büyük yaşta şebek olacağıma küçük yaşta hem ağır başlı hem eğlenceli hemde tavırlarımı yerinde kullanabilecek olmayı tercih ediyorum. Saol" dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Meslektaş | Texting -TAMAMLANDI-
Misteri / Thriller0543*******: Ulan bir Fenerbahçe birde sen ömrümü yediniz 0543*******: Ama ikinizden de kopamıyorum işte Başlangıç / 16.12.2021 Bitiş / 27.09.2022