1.7 🥂

1.3K 87 14
                                    

@denisivanova: Selam Zümra

@denisivanova: Nasılsın?



Denis beyin attığı mesaja görüldü atıp babam ve annem ile birlikte şirkete girdik. Şirket işlerinden hiç anlamasam da babamın bütün üst düzey çalışanlar ile toplantı yapıp istediğim şeyi elde edeceğimi söylemişti. Kenan bey hâlâ hastanedeydi. Uyandığında yanında beni görmemesi tahmin ettiği bir şey olacaktı fakat babamı ve annemi görmemesi onun için kötü olacağından emindim. Bu zamana kadar ne yaparsa yapsın babam ve annem hiç bir şeye tepki vermeden yanında bulundukları için yanında ikisininde görmemesi boşluk etkisi yaratacaktı.

@denisivanova: Acil konuşmamız gerekiyor.

@denisivanova: Çok önemli gerçekten.

@denisivanova: Görüldü atmayı bırakıp bana geri dönüş yapar mısın artık?!

@zumrakly: Konu ne?

@denisivanova: Buluşup konuşsak daha iyi olur sanki?

@zumrakly: Buradan da konuşabiliriz Denis Bey.

@denisivanova: Buluşmuş olsak daha iyi olurdu aslında ama.

@zumrakly: Bakın Denis bey her konu İnternet üzerinden konuşulabilir.

@zumrakly: Fazla zamanım yok ne konuşmak istiyorsanız acele etseniz daha iyi olur.

@denisivanova: Şirkette işin bitince şirket kapısının önünde arabamda seni bekliyor olacağım.

@denisivanova: Seni bir yere götürmem gerekiyor.

@zumrakly: Bakarız

"Şirkette gerçekten bu kadar çok büyük baş mı var?" diye sordum anneme eğilerek. Annem gülmemek için dudaklarını birbirine bastırıp toplantı odasında gezdirdi bakışlarını.

Büyük toplantı odasında bulunan bütün sandalyeler dolmuş, oda birbirine karışan parfüm kokularıyla çok kötü kokuyordu. Çalışanlardan birisi gelip camları açtı. Dışarıdan esen ılık rüzgar esintisi biraz içerideki kötü kokuyu götürmeyi başarmıștı bile.

"Büyük baş ne kızım. Ayıp kimseye öyle deme" dedi fısıltıyla kulağıma. Kafamı salladım gülerek.

"Evet acelemiz var hızlıca bütün durumları değerlendirip son noktayı koymamız gerekiyor"

🥂

"

Şuanlık maalesef kızım" dedi babam. Sıkıntıyla nefes alıp verdim.

"Baban bütün olasılıkları düşünmüș şirketi de ona göre yönetmiș. Yaptığı bütün hareketlere dikkatlice bakıldığında ilginç şekilde bizim ayrı olan şirketimize bir zararı yok. Babamın iş başından alınması için yalnızca iki şey olması gerekiyor" dedi babam. Elimi enseme atıp camdan dışarı baktım. Denis Bey dediği gibi arabasına yaşlanmış şekilde bekliyordu.

"Ya kendi rızası ile yada ölerek" dedim. Babam kafasını salladı.

"Ama baba eğer benim kazandığım paralar ve irtibar olmasaydı dedem böyle bir şirket kuramazdı. Bunu öne sürsek zorla aldığından bahsetsek bir çaresi olmaz mı?" diye sordum. Babam cevap vermeden önündeki kağıtlara baktı.
Cevap gelmiyeceğini anladığımda yaslandığım duvardan ayrıldım.

Meslektaş | Texting     -TAMAMLANDI-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin