0543*******: Üzerine kalın bir şeyler giyin.
0543*******: Burayı Türkiye gibi sanma üşürsün güzelim.
0543*******: Hasta olmanı istemem.
0543*******: Hasta olunca nazını çekecek kişi ben değilim ama
0543*******: Sağlıklı olman,
0543*******: Sağlıklı olmam,
0543*******: Her şeyden önemli güzelim.
Üzerimde ki montuma daha sıkı sarılıp bize eşlik ederek konser alanına götüren adamın adımlarını takip etmeye devam ettim. Her yer insan kaynarken geldiğimiz arabayı yerini bilmediğim bir yere park etmiş konser alanına yürüyerek devam etmek zorunda kalmıştık. Etrafa bakarak ilerlerken yanımdan bağırarak birisinin geçmesiyle geriye doğru çekilip bağıran kişiye yüzümü buruşturarak baktım. Kadın umursamadan bana güldü ardından tekrar bağırarak koşarak ilerlemeye devam etti.
"Hele aptala bak. Adeta gel beni öldür diye bağırıyor" kadın bizden epey uzakta olmasına rağmen sevinç çığlıkları sanki yanımızda bağırıyormuș gibi çıkıyordu. Bir kaç erkek ve kadın sesleri de ona eşlik ettiğinde gözlerimi devirip annemin koluna girdim. Eldivenli ellerim çıplak kollarına temas ettiğinde gülerek bana baktı. Sanki yıllarca burda yaşıyormușta soğuk havaya alışmış gibi giyinmiști. Siyah mini elbisesi beyaz tenine uyum sağlamıştı. Ben her ne kadar kot pantolon ve kazakla gelmek istesemde annem kesinlikle reddetmiș ve üzerime beyaz mini yırtmacı fazla olan elbiseyi giymemi istemişti. Kısalığından yada açık olması benim için kesinlikle sorun değildi, her yerde rahatsız olmadan istediğim şekilde giyinebiliyordum fakat hava Türkiye'nin havasına göre daha soğuktu. Bundan dolayı elbisemin üzerine dizlerime kadar gelen uzun montumu giyinmiş ellerime eldiven takmıştım. Kesinlikle hava çok soğuktu.
Konser biletlerini annem çantasından çıkartıp yalnızca kendisine ait olanı aldı ve diğerlerini bana uzattı. Elime kendime ait ve diğer tanımadığım iki kişinin biletlerini alıp kalabalığa rağmen seçtikleri küçük kapıya doğru ilerledik.
"Zümra kalay?" Sesin geldiği yöne baktığımda bir kızın ve bir erkeğin merakla bana baktıklarını gördüm. Bana seslenen erkek olandı ve aksanı hafif bozulmuş olsa da dilinin Türkçe olduğu belli oluyordu.
"Buyrun?" dedim. Erkek olan konuşunca önümüzdeki adam durmuş onunla beraber bizde durmuştuk.
"Heh demek sensin. Bizim biletler sende ve ayrıca geceyi bizimle geçiriyorsun" gözleri anneme döndüğünde annem elini kolumdan çekip arkasını dönerek yanımızdan uzaklaştı. Bu onun dilinde keyfine bak demekti.
"Sizi tanımıyorum?" Erkek kafasını salladı. Yanındaki kız bize gülümseyerek bakıyordu ama yüzündeki ifadeden bizi anlamadığı açıkça belliydi.
0543*******: Onlar benim en yakın arkadașlarım.
0543*******: Yağız ve Diana.
0543*******: Diana Türkçe bilmiyor, Yağız anlamışsındır ama yine de söyleyim kendisi bizim gibi Türk.
0543*******: İkisi de seni çok iyi tanıyor.
0543*******: Merak etme ikisinden de sana zarar gelmez.
0543*******: Diana konuşmandan seni anlayamasada mimiklerinden anlayabilir
0543*******: Yağız ve Diana sevgili.
Kafamı kaldırıp etrafa baktım dikkatle. Etrafta insan kalabalığı çok fazla olduğu için nerde bizi izliyor görmem neredeyse imkansızdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Meslektaş | Texting -TAMAMLANDI-
Misterio / Suspenso0543*******: Ulan bir Fenerbahçe birde sen ömrümü yediniz 0543*******: Ama ikinizden de kopamıyorum işte Başlangıç / 16.12.2021 Bitiş / 27.09.2022