2.8 🥂

770 52 2
                                    

10 K 💃🏻

Herkese teşekkür ediyorum daha da çok okunur umarım

Bu arada ileri bölümlerde ithaf isteyenler olursa yorum bırakabilirler. Yorum sırasına göre ithaf yapabilirim.

Keyifli okumalarrr

************


"Nikah tarihini ne zamana aldınız çocuklar?" diye sordu babam. Ben ağzımda ki yemeğimi aceleyle yutmaya çalışırken Ayaz önce bana baktı, benim cevap vermiyeceğimi anladığında babama dönüp "1 Temmuz'a aldık Ahmet bey" dedi. Babam kaşlarını çatıp bir bana bir Ayaz'a baktı.

"Babam sorun etti mi?" diye sordu merakla. Kafamı hayır anlamında salladım.

"Nikah tarihi almaya gitmeden önce yanına uğradık. Kendisine çoktan aldığımızı daha erken bir vakte kadar boş olmadıklarını söyleyince mecburen onayladı. O sorun çıkartmayınca da gidip en uygun zamana almış olduk" dedim.

"Beş ayınız var o zamana kim öle kim kala çocuklar. İyi yapmışsınız. Keşke biraz daha ileri bir vakte alsaydınız hem o zamana kadar sen Ayaz'ı daha iyi tanımıș olurdun" dedi Ömer bey. Babam boğazını temizlediğinde Ömer bey kısık sesle güldü.

"Benim oğlan zamanında epey bi tanımıș Zümra kızımızı Ahmet. Gönül isterdi beraber birbirlerini tanısınlar ama yapacak bir şey yok olan olmuş bir kere"

"Olan olmuş tabii" dedi babam Ayaz'a beklediğimden daha sert bakışlarıyla.

"Biraz daha ileri tarihe almayı bizde düşündük baba ama riske de atmak istemedik. Malum Kenan bey" Ayaz babama bakıp tekrar babasına baktı.

"O zamana kadar kim tarafından öldürülürse öldürülsün yada kendi eceliyle ölsün olan yine Zümra'ya olacaktır" dedi Ayaz. Babam, babasının adı geçince aniden gerilirken annem babamı anlamış gibi neşeli sesiyle Ayaz'a seslendi.

"Ayaz sen neden bir şey yemedin?" diye sordu. Aslında Ayaz baya yemiş iştahsız abisinin tabağını da kendisine almıştı.

"Aslında yemiştim ama" dedi Ayaz kibarca. Annem Ayaz'a bir süre bakıp kafasını salladı.

"Hem Zümra'nın bu sene önemli bir sınavı var. Beş aylık sürede abim ve ben yetiştiremediği anlamadığı konularda yardımcı olacağız. Sınavdan iki hafta sonra düğün var. Okulu son bir ay kendilerini bıraktıkları için o bir aylık sürede bütün hazırlıkları yaparız diye düşündük" Denis kendisiyle ilgili konu geçince daldığı yerden sıyrılıp bize baktı anlamayan gözlerle.

"İyi iyi güzel düşünmüşsünüz aferin çocuklar" dedi Ömer bey.

"Oğlum iyi misin ne oldu?" diye sordu Polina hanım Denis'e bakarak. Denis arkasına yaslanıp hepimize kısaca baktıktan sonra bakışları tekrar annesinden durdu.

"Sonunda Ayaz dışında bir çocuğunuz olduğunu hatırladınız hanımefendi" dedi sitemli çıkan sesiyle. Polina hanım kaşlarını çattı hemen.

"O nasıl söz oğlum. Yani haklısın biraz biliyorsun isteme söz nişan falan derken seni ihmal etmiş olabiliriz ama tamamen aceleden dolayı. Söyle bakalım neyin var?" diye sordu şefkatle. Denis Ayaz'a göre daha ana kuzusu biriydi, annesine Ayaz'dan daha yakındı. Bu tamamen Ayaz'dan kaynaklanan bir șeydi. Sevdiğini belirtir fakat insanlar ile fazla yakın olmayı sevmezdi. Tabii bana öyle değildi

"Bende evlenmek istiyorum" dedi bir anda. Hepimiz şok içinde ona bakarken kim olduğunu tahmin ediyordum fakat önümüzdeki dört sene içerisinde imkanı olmayan bir şeyden bahsediyordu. Eğer tahmin ettiğim üzere Asya ise Fırat abi kesinlikle redderdi hatta Denis çok ısrar ederse kibarca konuşmasıyla ağır küfür edip gönderebilirdi bile.

Meslektaş | Texting     -TAMAMLANDI-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin