Oy sınırı: 180
Yorum sınırı: 500⚠️⚠️ HARD SMUT UYARISI, RAHATSIZSAN OKUMA!!⚠️⚠️
Ejj'le cehenneme vip bilet kazanma garantisi
Jisung'ın havada kalan bileğini tutup içeri çekmişti Minho. Bekleyecek ne sabrı ne de zamanı vardı. Kapıyı sertçe kapattıktan sonra Jisung'ın arkasını dönmesini sağlamış ve kapıya yaslamıştı.
"Ah!" Jisung ellerini hemen kapıya koysa da bunu tahmin etmediği için kapıya çarpan göğsü yüzünden acıyla suratını buruşturdu. Minho ise ellerini omeganın beline sarmış kendisini ona sürtmeye başlamıştı. Jisung kalçaları arasına baskı kuran sertliği hissettiğinde yutkundu.
Genç alfa, kendisini sertçe sürterken alnını kapıya yaslamış olan omeganın kulağına eğildi. "Geldin." dedi hırıltılı nefeslerinin arasından. Ardından Jisung'ın kulağının hemen altına bir öpücük bıraktı.
Elleri omeganın tişörtünün içine sızarak çıplak teniyle buluşmuştu. Minho'nun soğuk parmakları Jisung'ın iki büklüm olmasına yeterken, rahat durmamış ve çoktan dikleşen göğüs uçlarına doğru harekete geçmişti.
Jisung memelerinde hissettiği dokunuşlarla dudakları arasından bir inlemenin firar etmesine karşı koyamamıştı. Minho ise memnun bir şekilde okşuyordu pembe tepecikleri. Ardından ellerini geri çekmiş ve doğrularak omeganın tişörtünün uçlarına getirmişti. Tutup yukarı doğru çekiştirdi. Jisung hemen tişörtünü çıkarmıştı böylelikle.
Alfa, sonrasında kendi tişörtünü de yakalarından tutarak çektiği gibi çıkarmış ve yere atmıştı. Elleri otomatik olarak sanki onun için yaratılmış bele giderken kendini birazcık daha bastırmıştı. "Ah-hhm!" Jisung bu sefer yüksek sesle inlemişti. Islanan deliği kaşınıyor, Minho'nun penisi için kasılıp gevşiyordu. İçindeki kurt baskılanmanın zevkiyle titremişti.
Genç alfa daha fazla dayanamayacağını anladığında sadece bir adım geri çekildi. Jisung ayaklarının bağı çözülüyormuş gibi hissetse de hemen sol tarafındaki şifonyere elini koyarak destek aldı. "Soyun." Minho'nun otoriter sesi omeganın bacaklarını birbirine bastırmasına sebep olurken titreyen elleri giydiği şortun düğmesine ulaşmıştı.
Jisung, kendi altını tamamen çıkarırken Minho ise eşofmanını ve iç çamaşırını sıyırmakla yetindi. Kafasını arkaya atarak elini kendi aletine sarıp birkaç kez sıvazladı. Jisung ise önünü Minho'ya doğru dönmüş, bu manzaranın keyfini sürüyordu.
Büyük olan kafasını kaldırdığında göz göze geldiği omegayla yutkunmuştu. Bakışları Jisung'ın dudaklarına kayarken penisinde olmayan elini onun çenesine sarıp bastırmıştı. Jisung acıyla yüzünü buruşturdu ve ellerini Minho'nun elinin üstüne koyarak çekmesini sağlamaya çalıştı.
Minho ise onu kendine doğru çekmiş ve sertçe dudaklarına kapanmıştı. Kanatırcasına dişleriyle çekiştiriyor, dilini işin içine katmaktan çekinmiyordu. O kadar sertti ki hareketleri, Jisung'ın başını döndürüyordu.
Çok geçmeden ayrılmıştı omeganın dudaklarından. Çenesindeki elini omzuna götürüp yere doğru bastırdı. Jisung zaten zar zor ayakta dururken bu baskıyla kolayca dizlerinin üstüne, yere çökmüştü.
Görüş açısına giren sertlikle yutkundu ve bakışlarını ona yukarıdan bakan Minho'nun sert bakışlarıyla buluşturdu. Alfa, kemikli parmaklarını Jisung'ın saçlarına dolayıp kafasını penisine hizalamış ve az önce öperek kızarttığı yumuşak dudaklarına kendi aletini sürtmüştü.
Ağzından memnun bir mırıltı kaçtığında Jisung ise dudaklarına değen penisi anında dilini çıkararak karşıladı. Minho aletine değen ıslak dille kafasını geriye atıp inledi. Jisung ise dizleri üstünde yükselerek bir elini alfanın penisine sarmış diğerini ise kaslı uyluklarından destek almak için bacağına koymuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
They say 'FrIeNdS'/ Minsung
FanfictionTAMAMLANDI. -Omegaverse- Çok yakın arkadaş grubunuzda istemsizce sinir olduğunuz biri var mı? Han Jisung'ın var. Tanışma hikayeleri de ilişkileri kadar atışmalı olduğundan birbirlerinden hazzetmeyen iki genç. Doğaları gereği kendilerini bir sevişme...