Selam! Biraz arayı açtım biliyorum ancak yeni kurguma odaklanmam gerekiyordu. İki kurguyu bir düzene oturtmak da zormuş baya bu arada hahwjwkwellw ama halledeceğim bir şekilde.
Keyifli okumalar ballarım. Lütfen oy vermeyi ve bol bol yorum yapmayı unutmayın. Sizleri çoook seviyorum 💚
dokuzuncu bölüm
[RİFLESSO LUNARE]🗝️
Kimden: Umay.
Bu gece alemlere akıyoruz. İtiraz istemiyorum.Gelen mesajla ofladım.
Kime: Umay.
Ne gerek var ki şimdi ya?Kimden: Umay.
Soru da istemiyorum! Kaç gündür psikolog ile seans üstüne seans yapıyorsun zaten. Mafyalarla aktığın alemler yeter, biraz da beraber akalım! Sana iyi gelir. İki dans eder eğleniriz işte.Kime: Umay.
Pekala, nereye gideceğiz?Kimden: Umay.
Riflesso Lunare'ye gidelim. Çok merak ediyorum orayı manyak övüyorlar.Kime: Umay.
Hayır gidemeyiz. Alparslan'ın mekanı orası.Kimden: Umay.
Ne var yani Alparslan'ın mekanıysa? Düşman değilsiniz... Hatta öpüşecek kadar yakınsınız. Bir sorun olmaz.Kime: Umay.
Bir yeni bilgi: Öpüşmedik, o beni öptü.Kimden: Umay.
Beni ilgilendirmez. Bu gece Riflesso Lunare'ye gidiyoruz.Kime: Umay.
Umay lütfen başka bir yer olsun ya.Kimden: Umay.
Hayır. Saat 22 gibi hazır ol, seni ben alırım evinden. Ayça, Bahadır, Serhat ve Ezgi de gelecek. İstersen Baha'yı da davet et.Serhat ile Ezgi de ortaokuldan arkadaşlarımızdı ancak pek tekin tipler değillerdi. Yeraltına girdikten sonra Serhat'ın mafya olmasa da bir kabadayı olduğunu öğrenmiştim. Ezgi de onun hem sevgilisi, hem de işbirlikçisi gibi bir şeydi.
Ayça zaten sosyetenin en taze gülü, aşko kuşkomuzdu.
Bahadır deseniz bildiğiniz gibi Özel kuvvetlerden arkadaşımızdı. Onun bir borbo bereli olduğunu bir tek ben, Ayça ve Umay biliyorduk. Öyle herkese açık açık söyleyebildiği bir meslek değildi bu.
Ah Umay, ah! İki kabadayı, bir özel kuvvetler, bir komiser, bir mafyaları ifşalayan gazateci ve bir aşko kuşkoyu, yine bir mafya babasının mekanına götüren canım arkadaşım... Çok masumsun!
Ya Alparslan da orada olursa?
Bordo bereli arkadaşım Bahadır, Komiser işbirlikçim Baha ve öpüştüğüm mafya babası Alparslan... Biz kocaman bir aileyiz.
Düşüncelerime bir kahkaha attım ve Baha'ya da bu akşamki eğlenceye davet eden bir mesaj attıktan sonra saate baktım.
20:40.
Vaktim olduğu için sabahtan beri takılı kaldığım diziyi izlemeye devam ettim.
Dün Yasa ailesi ile ilgili olan haberim yayınlanmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sinende geçen akşamlar
Ficção AdolescenteAlparslan Karacan, medyaya yansıttığı İş insanı imajının arka tarafında yeraltına hükmeden, tek sözüyle düzeni bozabilecek bir mafyadır. Gelmiş geçmiş tüm mafya babalarına diz çöktürmüş bu tehlikeli adam hakkında bir gün Türkiye'nin en büyük günlük...