פרק!
ההתחלה של הפאנפיק קצת מבלבלת אבל מבטיחה שזה ישתפר בהמשך.
**שימו לב שמאמצע הפרק הם שיכורים וככה הם עד סופו.
תהנו❤️-
לאחר שהגיעו ללאס וגאס כמעט אחת עשרה שעות מאוחר יותר, לואי וזאין פנו היישר למלון שלהם, מחייכים מאוזן לאוזן כשראו את הסוויטה המפוארת שבה הם ישהו. זה היה אמור להיות עבור קול ולואי אבל בינתיים לואי היה מאושר שזאין היה איתו."לאן נלך קודם?" לואי שאל בפה מלא במשחת שיניים וסובב את ראשו להסתכל על זאין שמסדר את שערו השחור לאחר הטיסה הארוכה שעברה עליהם.
"יש כמה מועדונים בסביבה או שהיית מעדיף ללכת לקזינו?" זאין שאל.
"מועדון... כן מועדון יהיה טוב היום." לואי נאנח שנזכר משום מקום איך קול אוהב מועדונים.
"ברצינות לו, אני יודע שזה קשה אבל אתה חייב להתגבר על התחת הזה."
"יצאנו שנתיים וחצי זאין, הוא היה הראשון שלי ו...וזה משהו שאני לא יכול פשוט לשכוח בן לילה... אחרי הכל." לואי לחש את המילים האחרונות בניסיון לא לבכות שוב כאשר זאין חיבק אותו.
"אני אמצא לך גבר סקסי ונחמד הלילה ואתה יכול לשכוח מקול, תהנה קצת." זאין הרים את גבותיו, "אבל תוודא שאתה משתמש בהגנה, אני לא רוצה שידפקו אותך."
"אני יודע." לואי נאנק וחוזר לצחצח את שיניו.
"חכה רגע..." זאין התנשף והביט בלואי בעיניים פעורות, "השתמשת באמצעי הגנה כשאתה וקול-"
"כמובן שכן!" קרא לואי כשהרגיש פגוע קלות, "אני לא כל כך טיפש זאין. רגע... חוץ מהפעם ההיא שהקונדום נקרע אבל לא נכנסתי להריון... אני מניח שפשוט היה לי מזל."
"אוקיי אוקיי, רק הייתי רוצה להיות בטוח." זאין הרים את ידיו בכניעה, ואז המשיך וסידר את שערו של לואי, כשהוא מעמיד אותו במקצת ולא במראה השולי והמבולגן הרגיל.
~~
כשלואי וזאין הגיעו למועדון, המועדון כבר היה עמוס כשהם עברו בין גופים מיוזעים. הם רצו ללכת לבר לשתות ולהירגע קצת לפני שיצאו לרחבת הריקודים. במשקה השני של לואי, זאין כבר הבריח כמה גברים שניסו להתחיל איתם בכך שתירץ להם שהוא ולואי ביחד.
"בקצב הזה לעולם לא נמצא אף אחד...בוא פשוט נחזור." לואי נאנק, מוכן לקום אבל ברגע שהסתובב הוא עמד פנים אל פנים עם גבר שחור שיער וירוק עיניים שגבוה ממנו, מה שגרם לו לשנוא כמה הוא נמוך.
"סליחה..." אמר הזר כשזז הצידה לתת ללואי מעבר.
"זה בסדר." לואי מצא את עצמו אומר בזמן שהזר ציחקק.
YOU ARE READING
And you're my ever after-מתורגם
Romance- "אתה כל כך חמוד כשאתה צוחק!" לואי זרק את ידיו באוויר ואז המשיך לצחוק שהרגיש את ראשו של הארי על כתפו. "וגם אתה חמוד...אם הייתי יכול ואם הייתי רוצה, הייתי מתחתן איתך." הארי הרים את מבטו וחייך אליו חיוך עצלן. "אתה לא יכול להיות בעל נורמלי." לואי שי...