פרק 12

1.2K 88 101
                                    

פרק.
לכל מי ששאל טסתי לפריז ואתם לא מבינים כמה יפה כאן!
תהנו❤️

-
הארי לא באמת יכול היה להתרכז במה שהוא עושה ותמיד בדק בטלפון שלו כל הודעה אחרי שהוא אמר ללואי להתקשר אליו או לפחות לשלוח לו הודעה אחרי הפגישה שלו, אבל עד כה הוא לא עשה זאת וגרם לו לדאוג. כשהגיעה שעת ארוחת הצהריים הוא החליט להיענות להזמנתם של ליאם ונייל ללכת לאכול איתם ארוחת צהריים וברגע שהם היו במסעדה האהובה עליהם הם הזמינו מיד וניהלו שיחה בזמן שהם מחכים לאוכל שלהם.

"פגשתי את ההורים של זאין בסוף השבוע שעבר." ליאם אמר לפני ששתה מהמשקה שלו.

"איך זה היה?" שאל נייל בעוד הארי הינהן ותוהה אותו דבר.

"זה היה גדול!" קרא ליאם מחייך כמו טיפש, "שני ההורים שלו מקסימים וגם שלוש אחיותיו, אחותו הבכורה דוניה איימה עליי שלא אפגע בו ואחותו הצעירה סאפא היא כזו חמודה, וואליה קצת גם איימה עליי אבל זה מובן. אבל זה היה טוב כי הם פשוט... מדהימים."

"אני שמח שהם אהבו אותך. מתי הוא פוגש את ההורים והאחיות שלך?" הארי שאל שוב ובדק את הטלפון שלו, נאנח כשאין לו הודעות טקסט מלואי.

"בסוף השבוע הזה." ליאם אמר שהבחין שהוא עדיין מסתכל בטלפון שלו, "יש משהו לא בסדר? אתה כל שניה מסתכל בטלפון שלך."

"רק מחכה שלואי יתקשר או יכתוב לי, הוא היה חולה כל סוף השבוע והוא היה אמור ללכת לרופא היום. ואגב לואי, אתם לא תאמינו למה שהוא וג'מה עשו." הארי אמר שכבר מתרגש ממה שהוא עומד לספר להם.

"מה?" שאל נייל.

"ג'מה עברה ניתוח ביום חמישי שעבר ולואי היה איתה אז זו הייתה הפתעה גדולה כשהם הופיעו בבית ההורים שלי בשבת והיא..." הארי עצר בניסיון לא לבכות, "היא יכולה לראות, היא לא עיוורת כבר ואין לכם מושג כמה זה משמח אותי."

"זה נפלא!" ליאם קרא שמח בשבילה, "אני הולך לראות אותה באחד הימים האלה."

"אני כל כך שמח בשבילה וגם בשבילך." נייל חייך והושיט יד לחבק אותו.

"לואי לקח אותה והוא כל כך נפלא, אמא, אבא וכריסטיאן לא יכלו להפסיק להודות לו. בכנות לעולם לא אשכח מה הוא עשה בשבילה". הארי חייך כמו טיפש שלא שם לב למבטים שהחברים שלו נותנים לו, "כשפגשתי אותו חשבתי שהוא פרחח אבל הוא מדהים." הוא נאנח בשמחה.

"הוא נהדר." ליאם הסכים.

"כן, נהדר גם עם תינוקות." נייל הנהן.

"הוא בעל החלומות של כל אחד." הארי נאנח בחיוך אל המלצרית כשהיא הניחה את הצלחות שלהם מולם.

"אתה מת עליו." קבע ליאם.

"הא?" הארי נתן בו מבט מבולבל.

"אוי אלוהים כן!" נייל קרא כשהוא מכה בזרועו של הארי, "מאוהב״.

And you're my ever after-מתורגםWhere stories live. Discover now