פרק.
כל כך התאפקתי לא לעלות אותו אתמול!
תהנו❤️. נ.ב- סליחה:(-
איאן העיר אותם כל ארבע שעות כמו שעון שהיה צריך לאכול, להחליף חיתול או סתם כי הרגיש כבר כל כך קשור לשני הוריו. בחמש בבוקר גם לואי וגם הארי כבר היו כל כך מותשים ועל סף בכי לאחר שהבינו שאיאן לא מפסיק לבכות ומערכת הריאות החזקה שלו לא עזרה בכלל עם המצב.הארי ניסה לא להירדם כשהחליף את חיתול הקקי של איאן בעוד לואי ישן לאחר שכבר האכיל אותו שעה קודם לכן. הארי חייך כשהוא מניד את ראשו כשראה שאיאן כבר ישן ולא מתעורר כשהוא הרים אותו מהמקום שבו היה על הספה על גבי שמיכה. הוא הניח אותו בעדינות על מיטתו ווידא שיהיה לו נוח לפני שהוא כיסה אותו בשמיכה, ואחרי זה הוא הלך לשטוף ידיים ונרדם על הספה.
למחרת בבוקר הוא ניסה להמשיך לישון כששמע את איאן בוכה לכמה שניות לפני שנרגע. הוא שמע קולות שקטים וכשפקח את עיניו ראה את זאין עומד ליד לואי שהחזיק את איאן וכבר מאכיל אותו שוב. לבנו היה די תיאבון שנטה להתעצבן ולצרוח בכל פעם שלקח להם יותר זמן מהדרוש כדי להתחיל להאכיל אותו.
"די, אתה אוכל עכשיו." לואי אמר בטון שקט, "אין צורך לבכות עכשיו, דלעת."
"איזה חמוד." זאין נאנח בשמחה מהמקום שעמד ליד לואי וצפה באיאן אוכל, "קניתי לו בובת קטיפה חמודה, ראיתי אותה אתמול בלילה וחשבתי עליו אז קניתי אותה. אולי אמא שלי ואחיותי יבואו לראות אותך מאוחר יותר היום." זאין אמר שהושיט ללואי שקית מתנה.
"תודה לך זי, אני בטוח שאיאן הולך לאהוב את זה ויאהב גם את המשפחה שלך." לואי חייך והבחין שהארי כבר ער. "בוקר."
"היי, סליחה שלא התעוררתי לעזור איתו." הארי אמר ואז כיסה את פיו כשפיהק, "בוקר זאין." הוא אמר שהוא חולק איתו מבט יודע וכשזאין הנהן לעברו, הארי הרגיש קצת יותר טוב.
"זה בסדר, זאין הגיע לכאן בדיוק בזמן." אמר לואי.
"בוקר. כן, איאן די רועש." זאין ציחקק והעניק להארי מבט מרגיע אחרון לפני שהוא חזר להביט בתינוק.
הארי קם לצחצח שיניים, לשטוף את פניו וללכת לשירותים, ואחרי שסיים הוא בדק את הטלפון שלו וקרא טקסט מכריסטיאן. הלב שלו התחיל לפעום מהר יותר כשהוא קרא שתוצאות ה-DNA מוכנות ודקות לאחר מכן הגיעה אחות ובירכה אותם כשהיא מושיטה להארי מעטפה שהוא מיהר לפתוח, לקרוא אותה, ואז להכניסה לתוך תיקו של איאן.
"מה זה?" לואי שאל בזמן שזאין זז הצידה כדי לתת להם לדבר ותהה מה עוד הארי תכננן.
"תראה בקרוב." אמר הארי.
זאין רצה לשאול מה קורה אבל נקטע על ידי דפיקה בדלת והלסת שלו התהדקה כשראה את קול נכנס לחדר כשרופא עוקב אחריו. הוא רצה לרוץ לליאם כשראה אותו מאחורי רופא המעבדה בזמן שהוא אוחז בשקית מתנה ונראה מבולבל מתמיד שלא ידע מה קורה.
YOU ARE READING
And you're my ever after-מתורגם
Romance- "אתה כל כך חמוד כשאתה צוחק!" לואי זרק את ידיו באוויר ואז המשיך לצחוק שהרגיש את ראשו של הארי על כתפו. "וגם אתה חמוד...אם הייתי יכול ואם הייתי רוצה, הייתי מתחתן איתך." הארי הרים את מבטו וחייך אליו חיוך עצלן. "אתה לא יכול להיות בעל נורמלי." לואי שי...