פרק!
משתדלת לעלות כל יום פרק (מצטערת שזה לא בשעות קבועות).
תהנו❤️-
ברגע שלואי נכנס לדירתו של זאין הוא ראה את אמו יושבת בסלון עם זאין וכוס תה בידיה. הוא חייך אליהם חיוך לחוץ ואז ניגש אליהם, חיבק את אמא שלו ונתן לה נשיקה על הלחי."איך אתה מרגיש, אהוב?" ג'יי שאלה ומשכה אותו למטה כדי לשבת לידה.
"נהדר... התפטרתי אתמול." לואי התעסק באצבעותיו ואז הרים גבה כשאמא שלו נתנה בו מבט יודע.
"בסדר... זה היה לטובה. עכשיו, מה העניין לגבי נישואים בין גבר אקראי לבינך?" ג'יי הרימה גבה וגילגלה את עיניה כשלואי הסתכל על זאין במבט כועס.
"אמרת לה? אני- בוגד!" לואי התנשף ואז הביט בג'יי בעיניים לחוצות, "הייתי שיכור אמא, לא ידעתי מה אני עושה... אני נשבע."
"אני לא כועסת מתוק, זאין אמר לי שאתה הולך לבטל את זה." ג'יי חייך בעוד לואי הסיט את מבטו, פניו התחממו מעט.
"מתי אתם מבטלים את זה?" שאל זאין.
"לגבי זה... אני רוצה לדבר איתך על זה."
"מה קורה לואי?" ג'יי התחיל להיות מודאגת.
"אני לא אבטל את זה, אנחנו נישאר נשואים." אמר לואי.
"איבדת את דעתך! לואי, הוא זר לחלוטין!" זאין צעק בעמידה והתנשא מעל לואי וג'יי.
"אני- תן לי להסביר." לואי התייפח.
"קדימה!" צעק זאין.
לואי לקח נשימה עמוקה והחל להסביר, הוא סיפר להם את כל מה שקרה כשהוא משאיר את החלק שבו הם התנשקו בצד. ועד שהוא סיים הם נראו קצת יותר מבינים. כשסיים לדבר הוא נשם נשימה עמוקה והניח את ראשו על כתפה של אמו ונאנח כשהחלה להעביר את אצבעותיה בשערו.
"אז... אתה הולך לעזור לו?" שאל זאין.
"אני רוצה, נישאר נשואים רק שנה ואז נגיש תביעת גירושין". לואי אמר בתקווה שהוא יבין.
"יש לך לב כל כך גדול, מתוק. אבל בבקשה תיזהר." ג'יי נתן בו מבט מודאג ואז חיבקה אותו בעוד לואי הביט בזאין.
"אני חושש שזה לא ייגמר טוב, אבל אני אתמוך בך, אתה יודע שאני תמיד עושה זאת." זאין נאנח.
"מתי אתה פוגש את המשפחה שלו? אה! ואל תדאג לגבי הבנות, אנחנו פשוט נגיד להן שאתה וקול המנוול הזה נפרדתם מזמן ו...התאהבת בהארי הזה, זה טוב שהם לא ראו אותו יותר משנה. ואני רוצה לפגוש אותו". ג'יי אמרה לו שהיא רוצה לדעת איך הארי.
"אני לא יודע, אבל...אני עובר לגור איתו מאוחר יותר היום. כדי שזה יהיה יותר אמין וכל זה". לואי הודיע להם.
YOU ARE READING
And you're my ever after-מתורגם
Romantik- "אתה כל כך חמוד כשאתה צוחק!" לואי זרק את ידיו באוויר ואז המשיך לצחוק שהרגיש את ראשו של הארי על כתפו. "וגם אתה חמוד...אם הייתי יכול ואם הייתי רוצה, הייתי מתחתן איתך." הארי הרים את מבטו וחייך אליו חיוך עצלן. "אתה לא יכול להיות בעל נורמלי." לואי שי...