פרק.
שני להיום כי הבטחתי:)
תודה לכם על ההצבעות והתגובות אני מעריכה את זה ברמות!
תהנו❤️-
אמצע ינואר היה קדחתני כאשר לואי התחיל להתקשות להסתובב כאשר הבטן ההריונית שלו בחודש החמישי הפריעה לו. הוא הפך לכל כך גדול משום מקום, אבל זו לא הייתה רק הבטן שלו, הוא עלה במשקל בכל הגוף, במיוחד בתחת ובירכיים. הוא תמיד הרגיש מודע לעצמו כשאיאן היה בוהה בו לפרקי זמן ארוכים ואז מתעצבן כשהוא פשוט לא יכול היה להניח עליו את הראש כמו פעם. הוא לא היה מאושר מזה.לואי התעלם בעיקר מהתקפי הזעם שלו והותיר את הארי לטפל בהם, אבל מה שהוא שנא היה עד כמה איאן היה אובססיבי לבובת התינוקת שלו. לא היה אכפת לו שהוא ישחק איתה אבל כשאיאן לא שיחרר אותה לשנייה זה התחיל להיות מעצבן. הוא היה מתרחץ איתה, אוכל לידה, ישן איתה, לוקח אותה איתו למעון שם נלחם בילדה שניסתה לקחת לו אותה. זו הייתה הפעם האחרונה שלואי נתן לו לקחת אותה לגן כשקיבל את השיחה על איאן שנשך את הילדה המסכנה פעמיים.
הוא נאלץ לאסוף אותו שלוש שעות קודם לכן בלית ברירה ולקח אותו איתו חזרה לעבודה בלי יכולת לעשות הרבה כשאיאן לא ישב בשקט או נשאר באזור המיועד לו. הוא נתקע בין הספה לקיר ולואי לא הצליח להגיע אליו ועוד יותר עם הבטן שלו שהקשתה עליו שהספה הייתה כבדה מכדי שהוא יוכל להזיז אותה. בסופו של דבר הוא קרא לדס שהזיז אותה ומצא את איאן בוכה שעדיין מחזיק בבובה התינוקת שלו. לואי הסביר שאין לו מושג איך איאן נכנס לפתח הצר בין הספה לקיר.
דס רק חיבק את איאן ואז ביקש רשות לקחת אותו איתו חזרה למשרדו, לואי שמח כי אז הוא יכל לסיים את עבודתו. הוא חייך כשג'מה התקשרה אליו כדי לספר לו שדס השוויץ באיאן בפני כל העובדים שלו שסוף סוף זכו לפגוש את בנו של הארי. בסופו של יום איאן היה מאוד אנרגטי כשדס נתן לו יותר מדי ממתקים והוא לא יכל היה להפסיק לקפוץ כשהם עשו את דרכם למכונית. הוא קיבל התקף זעם כאשר לואי חגר אותו במושב המכונית שלו שעדיין לא היה פונה לחזית המכונית שאיאן רצה לראות לאן הם נוסעים.
כשהם הגיעו הביתה באותו אחר הצהריים, לואי שמח שרוקסן ניקתה אותו מוקדם יותר באותו יום, כשלא היה לו מצב רוח לעשות שום מטלה. הוא נתן לאיאן לשבת בסלון כדי שיוכל לשחק בצעצועיו בזמן שהוא מכין משהו לאכול בידיעה שהארי עומד להגיע רעב, אבל בדיוק אז הארי חזר הביתה עם שקית של אוכל מבחוץ.
לואי הודה לו מיליון פעמים כשהרגיש מותש בזמן כשאיאן היה בסלון ועשה בלגן. הוא והארי התחבקו כששמעו רעש חזק ואחריו עוד אחד ואז הארי החליט ללכת לראות מה קורה.
"אחי!" הארי צעק והצחיק את לואי כשהגיש את האוכל לצלחות, "רוקס היום ניקתה, תשאיר את הבית נקי לפחות עוד שעה אחת."
YOU ARE READING
And you're my ever after-מתורגם
Lãng mạn- "אתה כל כך חמוד כשאתה צוחק!" לואי זרק את ידיו באוויר ואז המשיך לצחוק שהרגיש את ראשו של הארי על כתפו. "וגם אתה חמוד...אם הייתי יכול ואם הייתי רוצה, הייתי מתחתן איתך." הארי הרים את מבטו וחייך אליו חיוך עצלן. "אתה לא יכול להיות בעל נורמלי." לואי שי...