פרק 6

1.2K 93 127
                                    

פרק!
תהנו❤️

-
אחרי אותו יום לואי ידע שאמא שלו ואן התחילו להיפגש לארוחת צהריים כל יומיים, אחרי כשהארי אמר לו את זה יום אחד כשהם אכלו ארוחת בוקר. לואי התחיל להתחרפן עד שהארי גרם לו להירגע ואמר לו שזה לא עניין גדול כל עוד ג'יי יודעת על זה. מאז אותו יום לואי מעולם לא אמר דבר ורק נתן לאמא שלו לבלות זמן עם אן בידיעה שמגיע לה שיהיה לה חברה טובה אחרי כל מה שהיא עברה כשאביו עזב אותם.

ככל שחלפו הימים הוא התחיל לבלות יותר זמן עם הארי, כשהיו להם ימים פנויים הם היו יושבים לצפות בסרט או לבשל יחד ארוחת ערב. הוא בהחלט אהב את הבישול של הארי ואפילו למד כמה דברים והראה בגאווה את כישוריו החדשים לזאין או לאמא שלו בכל פעם שהיה מבקר אותם. למרות שהוא רצה לספר להם איך הארי תמיד שואל את דעתו כמעט על כל דבר ומעולם לא עשה שום דבר בלי לשאול אותו קודם, הוא לא רצה שהם יחשבו שיש משהו אחר שקורה כשלא היה.

הם המשיכו לחלוק מיטה בלילה ואם התכרבלו, הם מעולם לא הודו בידיעה הזו, וחשבו שעדיף להשאיר אותה כך במקום שהיא שייכת, בחדר השינה. הוא לא ראה שוב את קול והוא שמח מזה. כי גם למרות שחלפו שבעה שבועות מאז, עדיין כאב לו להיזכר. הוא היה טיפש להאמין לכל מה שקול אמר לו ובגלל זה הוא לעולם לא ירשה לעצמו להתאהב שוב.

"איך היה בעבודה?" הארי שאל מאיפה שהוא יושב על הספה וצופה בטלוויזיה אחרי שסיים להתקלח ברגע שלואי נכנס דרך הדלת.

"היה נהדר! אבא שלך ואני קיימנו פגישה על האפשרות להתחיל פרויקטים חדשים". לואי אמר בשמחה שחלץ את נעליו ומשאיר אותן ליד הדלת לפני שעשה את דרכו למטבח כדי לתפוס בקבוק מים ולהביא אחד להארי שהודה לו.

"אוי זה נהדר, הוא אף פעם לא רוצה להקשיב כשאנחנו רצינו לדבר על זה." הארי אמר ששמע את צעדיו של לואי מתקרבים ורגעים לאחר מכן הרגיש שהוא מתיישב לידו.

"ובכן, הכנתי תקציב והראיתי לו כמה פרויקטים שהוא הניח בצד שדאגתי שהם במסגרת התקציב". לואי משך בכתפיו וחייך מעט.

בעוד לואי דיבר וחייך בו זמנית הארי לא יכול היה שלא להבחין בקמטוטים הקטנטנים שנוצרו על יד עיניו ושיערו הרך שהונח על מצחו ובלי לחשוב הארי הושיט יד והבריש אותו אחורה בהרגשת לואי מתקשה. הוא משך את ידו במהירות וממלמל התנצלות לפני שהביט בחזרה בטלוויזיה כשהיא מתמקדת בסרט שהוקרן. הוא שמע את לואי מכחכח בגרונו לפני שהכל השתתק ואחרי כמה דקות לואי סוף סוף יצא מזה.

"כבר אכלת? אתה רוצה להזמין קצת אוכל סיני?" שאל לואי תוך כדי שהוא מתעסק בידיו וכשהארי הסתובב להביט בו הוא לא יכול היה שלא להבחין עד כמה עיניו ירוקות וכמה אדומות השפתיים שלו. הוא מחק במהירות את המחשבות האלה מראשו לפני שהן הספיקו להפוך למשהו אחר.

And you're my ever after-מתורגםWhere stories live. Discover now