פרק!
לא העלתי אתמול פרק כי הייתה לי יום הולדת:)
תהנו❤️-
ערב חג המולד, לואי התעורר כששמע דלת נטרקת ושניות לאחר מכן הדלת לחדר השינה החשוך נפתחה והארי נכנס פנימה. הוא היה עם איאן על מנשא התינוק שלו והחזיק עוגה קטנה עם נרות של שתיים ושבעה וברגע שהבחין שלואי ער, הוא התחיל לשיר יום הולדת שמח. לואי התיישב, מחייך כל כך גדול ושמע את איאן מפטפט וממשיך כשלואי כיבה את הנרות."יום הולדת שמח בייבי!" הארי הניח את העוגה על השולחן שליד המיטה ונשען לנשק את לואי כשהוא לוחץ את איאן ביניהם, "זה יום ההולדת של אבא, בוטן."
"את יום ההולדת שלי יוצא לי לבלות איתך, דלעת! בוא הנה." לואי נתן להארי נשיקה לפני שהוא תפס את איאן כדי להחזיק אותו קרוב אליו כשהוא ראה שהוא עדיין בפיג'מת קפטן אמריקה שלו.
"די מגניב, הא? מחר יהיה גם חג המולד הראשון שלו, ואז ערב השנה החדשה, יום ההולדת שלי ואז יום ההולדת שלו." הארי אמר בשמחה, צופה בשתי אהבותיו.
"כן! עכשיו מה דעתך להתכרבל קצת ואז להכין ארוחת בוקר." לואי הציע ונתן להארי לקחת את איאן כדי שיוכל לקום ולהתרענן קצת.
כשהוא חזר, הארי היה בצד המיטה שלו ואיאן סוף סוף ישב לבדו באמצע המיטה ושיחק באצבעותיו של הארי. הוא היה מוציא צרחות קטנות בכל פעם שהארי היה מנסה למשוך את ידו, הוא מצא את הטבעות של אביו מעניינות למדי. הארי משך אך אצבעותיו כדי להשיב להודעה מאביו ואיאן הרים את מבטו אליו לפני שהתחיל לבכות ונתן לעצמו ליפול לצדו בזמן שהם צפו בו בגבות מורמות.
"איאן." לואי התחיל כשעשה את דרכו לשם יושב לידו, "מותק אל תהיה כל כך דרמטי." הוא אמר בלי לטרוח אפילו להרים אותו כשראה אותו שוכב שם.
הוא עדיין בכה בעוד לואי רצה לצחוק כשהוא רואה שאפילו לא היו לו דמעות עד שהארי סיים לשלוח הודעות ואז שלח אליו יד והרים אותו אליו. הבכי של איאן הפך לפתע לצחקוקים כשהארי תפס אותו והרים אותו באוויר כששיחק איתו במטוס בידיעה כמה בנו אהב לשחק בזה.
"שקרן קטן! כן אתה שקרן!" הארי הניח אותו על חזהו כדי לדגדג את צידיו בצחוק יחד עם בנו.
"ושקרנים קטנים לא מקבלים מתנות חג המולד מסנטה." לואי אמר משום מקום שהצליח לגרום להארי להפסיק לצחוק.
"מה?! לא! זה חג המולד הראשון של בוטן!" קרא הארי.
"מאוחר מדי." לואי הניד בראשו, מנסה לא לצחוק.
"חבל." הארי נאנח והרים את איאן שוב כדי לנשק את לחיו ואז הניח אותו בחזרה על המיטה בין לואי לבינו.
לואי נשכב בכוונה לחזור לישון לעוד קצת אבל לא הצליח כשאיאן התגלגל על בטנו ואז קם על ארבע והארי מיד פתח מצלמה. הם צפו כיצד הוא מטלטל את עצמו קדימה ואחורה לפני שעצר ונשאר ככה, רק מביט בבטן של לואי עד שהרים את זרועו הקטנה למעלה, אבל עוד לפני שהספיק לזוז, הוא איבד את שיווי המשקל ופניו התנגשו במזרון.
YOU ARE READING
And you're my ever after-מתורגם
Romantizm- "אתה כל כך חמוד כשאתה צוחק!" לואי זרק את ידיו באוויר ואז המשיך לצחוק שהרגיש את ראשו של הארי על כתפו. "וגם אתה חמוד...אם הייתי יכול ואם הייתי רוצה, הייתי מתחתן איתך." הארי הרים את מבטו וחייך אליו חיוך עצלן. "אתה לא יכול להיות בעל נורמלי." לואי שי...